تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




كل كل اينستاگرامى سپند اميرسليمانى با مهراب قاسمخانى سرِ ترك كردن سيگار

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیگار کشیدن از مواردی است که امروزه به عنوان پزی در میان جامعه هنری مطرح شده است و هنرمندان زیادی  به سیگار کشیدن مبتلا هستند. امادر این میان هستند هنرمندانی که به ترک سیگار روی آورده اند و حتی با همکاران خود در این  عرصه مسابقه گذاشته‌اند.

در همین زمینه ساعاتی پیش مهراب قاسمخانی پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر و با کمال افتخار اعلام کرد که مدت 2 ماه و 1 ساعت است  که سیگار کشیدن را ترک کرده است.

پس از آن سپند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون نیز عکسی را در صفحه اینستاگرامش منتشر و به پیروزی خود در یک کل‌کل با قاسمخانی اشاره کرد.

امیر سلیمانی نوشت:

"مهراب قاسمخانى يه عكس از ترك سيگارش گذاشته بود و از اونجايى كه كلاً هر كل كلى رو مهراب برنده ميشه گفتم حداقل اينجا باهاش كل كل كنم،ترك سيگار من از ده ماه گذشت."


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «كل كل اينستاگرامى سپند اميرسليمانى با مهراب قاسمخانى سرِ ترك كردن سيگار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..