تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




كودتای علی عبدالله صالح در يمن با حمایت سازمان های اطلاعاتی اسرائیل صورت گرفت

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از انتشار خبر کشته شدن علی عبدالله صالح، رئیس جمهور  یمن، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  پستی ر ا در صفحه اینستاگرامش منتشر و به این نکته اشاره کرد که کودتای عبدالله صالح در یمن با حمایت و اقدام سازمان‌های اطلاعاتی عربستان و اسرائیل صورت گرفت. رضایی همچنین بر این نکته تاکید کرد که پس از خنثی شدن كودتا، فشارهای بين المللی بر عربستان برای پذيرش آتش‌بس بيشتر خواهد شد.

رضایی نوشت:

"شکست کودتا

کودتای  عبدالله صالح در  یمن با حمایت و اقدام سازمان‌های اطلاعاتی عربستان و اسرائیل صورت گرفت. شکست این کودتا تلاش‌های عربستان برای تسلط بر یمن را به رویایی دست نیافتنی تبدیل کرد و سایه ناامیدی را بر حکومت  آل سعود گسترد. از طرف دیگر یاری پروردگار متعال را نسبت به مردمی که در آستانه بحران‌ی بزرگ قرار گرفته اند، نشان داد.

احتمالا پس از خنثی شدن این کودتا فشار‌های بین المللی بر عربستان برای پذیرش آتش بس بیشتر خواهد شد. جنبش انصارالله با خنثی کردن کودتای عبدالله صالح نشان دادند برای اداره کشورشان قابلیت کافی دارند."

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «كودتای علی عبدالله صالح در يمن با حمایت سازمان های اطلاعاتی اسرائیل صورت گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..