تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




5 سوداگر مرگ در پایتخت به دام افتادند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدرپایتخت از کشف 95 کیلوگرم تریاک و دستگیری 5 قاچاقچی موادمخدر خبر داد.

به گزارش شما نیوز ، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدرپایتخت اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی گسترده توسط ماموران پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر مشخص شد فردی به صورت گسترده در توزیع مواد مخدر، فعالیت دارد، لذا دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با گسترش چتر اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، ماموران دریافتند، متهم یک محموله مواد مخدر را از قاچاقچیان جنوب کشور تحویل گرفته و قصد انتقال آن با یک دستگاه اتوبوس به شهر تهران را دارد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: اکیپی از ماموران با هماهنگی مقام قضایی به محور مواصلاتی منتهی به تهران اعزام و پس از چندین ساعت گشت زنی نامحسوس و هدفمند، اتوبوس حامل مواد مخدر را در جاده تهران - قم مشاهده کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر، ادامه داد: ماموران در یک عملیات ضربتی، اتوبوس را متوقف و سریعا متهمان را دستگیر کردند. همچنین ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی تخصصی از خودروی موصوف، موفق شدند 98 کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

سرهنگ بخشنده در پایان گفت: متهمان به مقر این پلیس انتقال و ضمن پذیرش بزه انتسابی به مرجع قضایی منتقل شدند.
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «5 سوداگر مرگ در پایتخت به دام افتادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..