تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درمان «پسوریازیس» با عصاره وانیل

درمان «پسوریازیس» با عصاره وانیلبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پزشکان در این بررسی دریافتند شکل ترکیبی و ساختگی از عصاره وانیل به نام وانیلین می‌تواند در درمان پسوریازیس موثر باشد.


در این بررسی پزشکان تایوانی تاثیر دوز بالایی از وانیلین را برای مدت یک هفته روی موش‌های مبتلا به پسوریازیس آزمایش کردند که به کاهش چشمگیر التهاب پوست منجر شد درحالیکه این اثرگذاری در موش‌هایی که این ترکیب را دریافت نکرده یا دوز پایینی مصرف کرده بودند مشاهده نشد.


پسوریازیس بیماری مزمنی است که از فعالیت بیش از حد سیستم ایمنی ناشی می‌شود که تولید سلول‌های پوستی جدید را تسریع می‌کند و موجب التهاب می‌شود. این وضعیت موجب قرمزی و خارش پوست بخصوص در ناحیه آرنج، زانو، دست‌ها و پاها می‌شود.

بیشتر بخوانید: آکنه برای پوست مفید است!


درمان‌های موضعی می‌تواند به کاهش التهاب در مبتلایان به پسوریازیس خفیف و متوسط کمک کند. هر چند در افرادی که شدت این بیماری بیشتر است ترکیبی از درمان‌های موضعی و خوراکی همچنین نور درمانی توصیه می‌شود.

در این بررسی محققان تایوانی مشاهده کردند ترکیب وانیلین نه تنها به کاهش علائم پسوریازیس کمک می‌کند بلکه در پیشگیری از آن هم موثر است زیرا پروتئین‌های التهابی عامل بروز این بیماری را مورد هدف قرار می‌دهد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

درمان "پسوریازیس" با عصاره وانیل!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درمان «پسوریازیس» با عصاره وانیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..