تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مونتاژ «مصادره» به پایان رسید

به گزارش  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از روابط عمومی «مصادره»، مونتاژ این فیلم برعهده سجاد پهلوان‌ زاده بود که در این پروژه، جانشینی تهیه‌کننده را نیز برعهده دارد.

این فیلم یک کمدی قصه‌گو است که به گفته‌ پهلوان‌زاده، با فضای گرم و کمدی مبتنی بر فیلمنامه خود، هم می‌تواند در جشنواره فیلم فجر قابل توجه باشد و هم فروش خوبی در اکران داشته باشد.

بنابر این گزارش، در روزهای گذشته اکثر فیلم‌های سینمایی کمدی از حضور در جشنواره فیلم فجر انصراف داده‌اند؛ این در حالی است که «مصادره» قصد دارد به عنوان یک فیلم کمدی، جزو متقاضیان رقابت با آثار اجتماعی در این رویداد ملی باشد.

رضا عطاران، هومن سیدی، بابک حمیدیان، ميرطاهر مظلومی، هادی کاظمی، مزدک میرعابدینی، سیامک صفری و مهران احمدی به همراه بازیگر کودک امیر صدرا حقانی در این فیلم ايفای نقش کرده‌اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مونتاژ «مصادره» به پایان رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..