تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست ائتلاف عربستان از شهروندان ساکن صنعا

ائتلاف عربستان؛ مردم از پایگا‌ه های انصارالله تا شعاع ۵۰۰ متر فاصله بگیرندبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سلیم المغلس از فرماندهان جنبش انصارالله یمن در پیامی که امروز صادر کرد، کشته شدن علی عبدالله صالح سیاستمدار و رئیس جمهور سابق یمن را تایید کرد.

پس از این اتفاق حساب توییتر شبکه العربیه عربستان در خبری فوری به نقل از ائتلاف عربستان در جنگ یمن با انتشار بیانیه ای از شهروندان ساکن شهر صنعا یمن خواسته از پایگا‌ه های انصارالله تا شعاع 500 متر فاصله بگیرند.

گفتنی است؛ ساکنان صنعا در پی انتشار خبر کشته شدن علی عبدالله صالح در حال جشن و پایکوبی هستند. در پی انتشار خبر مرگ صالح آتش بس در صنعا برقرار شده است.

 ائتلاف عربستان؛ مردم از پایگا‌ه های انصارالله تا شعاع ۵۰۰ متر فاصله بگیرند

انتهای پیام/

ائتلاف عربستان؛ مردم از پایگا‌ه های انصارالله تا شعاع 500 متر فاصله بگیرند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست ائتلاف عربستان از شهروندان ساکن صنعا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..