تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلمبرداری «درخونگاه» از نیمه گذشت/ تدوین همزمان فیلم امین حیایی

سهراب‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فیلمبرداری «درخونگاه» از نیمه گذشت/ تدوین همزمان فیلم امین حیاییمنصور سهراب‌پور تهیه‌کننده سینما، در خصوص آخرین وضعیت ساخت «درخونگاه» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: فیلمبرداری این اثر از نیمه گذشت و تدوین آن به صورت همزمان توسط محمدرضا موئینی انجام می‌شود.

وی افزود: تولید این فیلم با سرعت، قوت و کیفیت لازم پیش می رود و تمام سعی و تلاشمان بر این است که اثری در شأن سی و ششمین جشنواره فیلم فجر ارائه دهیم؛ فیلمی که از تمام استانداردهای لازم برخوردار باشد.

گفتنی است؛ فرم حضور درخونگاه در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، توسط عوامل سازنده آن پر شده است.

از حواشی اخیر «درخونگاه» آسیب دیدن پای امین حیایی به عنوان نقش اصلی مرد حین فیلمبرداری بود.

این اثر نام جدیدترین فیلم بلند سینمایی سیاوش اسعدی در مقام کارگردانی است که تهیه کنندگی آن را امین حیایی برعهده دارد. سیاوش اسعدی پیش از این «حوالی اتوبان» و «جیب بر خیابان جنوبی» را کارگردانی کرده است.

امین حیایی، ژاله صامتی، مهراوه شریفی‌نیا، نادر فلاح، محمود جعفری، منصور شهبازی، افشین سنگ چاپ، فاطمه مرتاضی و پانته آ پناهی‌ها به ایفای نقش در این فیلم می‌پردازند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار تولید فیلم درخونگاه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلمبرداری «درخونگاه» از نیمه گذشت/ تدوین همزمان فیلم امین حیایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..