تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بنیانگذار رستوران های زنجیره ای پدر خوب در فرهنگسرای رسانه

در راستای اطلاعات مورد نیاز استارتاپ ها با حضور شهرام فخار و امیر حسین مظاهری سیف کارگاه آموزشی در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی روز دوشنبه ۱۳ آذرماه ساعت ۱۶برگزار می شود .

به گزارش شمانیوز: این کارگاه آموزشی با موضوعات تفکر نقاد و خلاق با محوریت موضوع کسب وکار و کارگاه اصول کارآفرینی و کسب وکار در راستای اطلاعات مورد نیاز استارتاپ ها برگزار می شود.

این کارگاه با تدریس امیر حسین مظاهری سی ، خالق  کتاب «رقص عقابها» و مدیر موسسه ثروت آفرینان و همچنین  شهرام فخار، مدرس صنعت غذا و بنیانگذار رستوران های زنجیره ای پدر خوب با موضوع اصول کار آفرینی ،کسب و کار و تفکر خلاق و نقاد برگزار خواهد شد.

علاقمندان به شرکت در این بر نامه می توتنند در تاریخ مذکور به فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی به نشانی: پاسداران ،خیابان گل نبی ،میدان قبا مراجعه نمایند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بنیانگذار رستوران های زنجیره ای پدر خوب در فرهنگسرای رسانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..