تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رابطه دوستی این ستاره ها به زندگی مشترک رسید

رابطه دوستی این ستاره ها به زندگی مشترک رسید رابطه دوستی این ستاره ها به زندگی مشترک رسید 

بعضی از ستاره ها با ایجاد ارتباط دوستانه در انتها با هم ازدواج کردند که در ادامه این مطلب به معرفی آنها خواهیم پرداخت. حتماً شما هم در اطراف تان دیده اید که بعضی از ارتباط هاي معمولی تبدیل به ارتباط اي عاشقانه ودر انتها ازدواج می‌شوند. این قضیه در بین ستارگان هم به وفور رخداد میوفتد.

بعنوان مثال شمار زیادی از آنها سالیان سال هم دیگر را می شناختند اما پس از مدتی جرقه هاي عشق میان شان شعله ور و ارتباط آنها به ازدواج مختوم شد. اگر شما هم دوست دارید بدانید که کدام ستاره ها گذشته از ازدواج شان، تنها دوستانی معمولی برای هم بوده اند، در ادامه این پست با ما همراه باشید.

پرنس ویلیام و کیت میدلتون

رابطه دوستی این ستاره ها به زندگی مشترک رسید

پرنس ویلیام و کیت میدلتون از سال ها گذشته از ازدواج شان با هم دوست بوده اند. در واقع آنها دریک خوابگاه دانشجویی در اسکاتلند زندگی میکردند و رفقا مشترکی داشتند، از این رو شمار زیادی از فعالیت هاي گروهی خودرا با هم انجام می دادند. اگر چه آنها درسال 2007 یک‌بار از هم جدا شدند اما بار دیگر بهم بازگشتند ودر انتها درسال 2011 ازدواج کردند. حال آنها صاحب دو فرزند میباشند، در حالی‌که سومین فرزندشان نیز در راه هست.

میلا کونیس و اشتون کوچر

رابطه دوستی این ستاره ها به زندگی مشترک رسیدمیلا کونیس و اشتون کوچر مدت ها گذشته از این‌که ارتباط عاطفی خودرا شروع کنند، هم دیگر را می شناختند. آنها حتی زمانی که درکنار یک دیگر در حال بازی دریک آلبوم کمدی بودند نیز هیچ احساسی بهم نداشتند. کوچر حتی در گفت و گو اي گفت که میلا رابه چشم یک خواهر کوچکتر نگاه می‌کند.

اما درسال 2012 بود که همه ی چیز تغییر کرد. آنها دریک میهمانی هم دیگر را دیدار کردند و از همانجا نخستین شعله هاي عشق میان شان پا گرفت به طوری‌كه درسال 2015 با یک دیگر ازدواج کردند. حال آنها صاحب 2 فرزند، یک دختر و یک پسر، میباشند.

بلیک لایولی و رایان رینولدز

رابطه دوستی این ستاره ها به زندگی مشترک رسیداین زوج محبوب، از سال 2011 یعنی زمانی که در فیلم «Green Lantern» بازی میکردند، با هم دوست بودند. البته در آن دوران رایان با اسکارلت جوهانسون ازدواج کرده بودو بلیک با پن بدجلی قرار دیدار می گذاشت اما درست 1 سال پس از فیلم برداری، زمانی که هر دوی آنها مجرد بودند، ارتباط عاشقانه خودرا شروع ودر انتها درسال 2012 با هم ازدواج کردند و حال صاحب 2 فرزند میباشند.

بیانسه و جی زی

رابطه دوستی این ستاره ها به زندگی مشترک رسیدگذشته از این‌که بیانسه و جی زی تبدیل به مشهور ترین زوج دنیای موسیقی شوند، تنها دو دوست معمولی برای هم بودند. به گفته بیانسه آنها هم دیگر را در سن 18 سالگی دیدار کردند اما یکسال بعد بود که ارتباط معمولی آنها تبدیل به ارتباط اي رمانتیک شد. آنها درسال 2008 با یک دیگر ازدواج کردند و حال صاحب یک دختر به اسم بلو آیوی و دو فرزند دو قلوی دیگر میباشند.

کیم کارداشیان و کانیه وست

رابطه دوستی این ستاره ها به زندگی مشترک رسیدکیم کارداشیان و کانیه وست به مدت 9 سال با یک دیگر دوست بودند اما درسال 2012، زمانی که کیم از همسر دومش کریس هامفریز طلاق گرفت، ارتباط معمولی آنها تبدیل به ارتباط اي رمانتیک شد. آنها به سرعت با یک دیگر ازدواج کردند ودر سال 2013 صاحب نخستین فرزند خود به اسم نورث وست، شدند. این زوج سرشناس حالا 2 فرزند داشته و انتظار سومین فرزند خودرا میکشند.

جسیکا آلبا و کش وارن

رابطه دوستی این ستاره ها به زندگی مشترک رسیدبه گفته جسیکا آلبا، او و کش وارن به مدت 10 سال گذشته از ازدواج شان، یک دیگر را می شناختند. جسیکا آلبا میگوید: «من از لحظه اولی که کش را مشاهده عاشقش شدم,. به عقیده من عشق در نگاه اول صحت دارد، اما من در آن دوران در ارتباط عاطفی دیگری به سر می بردم، بهمین علت ارتباط ما پس از این‌که من از نامزدم جدا شدم,، شروع یافت.» این زوج درسال 2008 با هم ازدواج کردند و حال صاحب 2 فرزند دختر میباشند.

سارا میشل گلر و فردی پرینز

رابطه دوستی این ستاره ها به زندگی مشترک رسیدسارا میشل گلر و فردی پرینز یک دیگر را درسال 1997 در آلبوم « I Know What You Did Last Summer» دیدار کردند اما تا 3 سال بعد هیچ ارتباط عاشقانه اي میان شان نبود. در واقع ارتباط رمانتیک آنها تصادفی شکل گرفت. به گفته سارا: «ما به همراه یکیدیگر از رفقا مشترک مان در رستورانی قرار داشتیم

که ناگهان دوست مان خبر داد که نمی‌تواند سر قرار آماده شود. اما ما دو نفر تصمیم گرفتیم که به سر قرار برویم. از همانجا بود که ارتباط اي عاشقانه میان ما شکل گرفت.» آنها درسال 2012 با یک دیگر ازدواج کردند و حال دو فرزند دارند.

ویل اسمیت و جیدا پینکت اسمیت

رابطه دوستی این ستاره ها به زندگی مشترک رسیدویل اسمیت نخستین بار همسرش را زمانی که برای بازی در «The Fresh Prince of Bel-Air» تست می داد، دیدار کرد. گرچه جیدا آن نقش را قبول نکرد اما آن دو رفقا خوبی برای هم شدند. جیدا می‌گوید: «پس از سال ها آشنایی، یک شب ما به همراه رفقا مشترک مان برای شام با هم قرار گذاشتیم.

آنجا بود که متوجه شدم, او دیگر آن پسر بچه گذشته نیست و حال تبدیل به یک مرد مسئولیت پذیر و پخته شده هست. از همان جا بود که ارتباط ما تغییر کرد و تبدیل به ارتباط اي رمانتیک شد.»

راب کارداشیان و بلک چاینا

رابطه دوستی این ستاره ها به زندگی مشترک رسیدراب کارداشیان و بلک چاینا در تولد 16 سالگی خواهر راب، کندال جنر، یک دیگر را دیدار کردند. آنها ابتدا دوستانی معمولی برای هم بودند اما در انتها ارتباط اي عاشقانه میان شان شکل گرفت که به بدترین شکل مقدور هم بهم خورد. حاصل ارتباط آنها فرزند دختری هست که درسال 2016 به جهان آمد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رابطه دوستی این ستاره ها به زندگی مشترک رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..