تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه مسابقه وزنه برداری سهراب مرادی

نماینده دسته 94 کیلوگرم کشورمان به ۳ مدال طلای رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری در آمریکا دست یافت.

به گزارش شمانیوز، در ادامه مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان که از دوشنبه هفته گذشته در آناهایم آمریکا آغاز شده است بامداد امروز (دوشنبه) نمایندگان کشورمان در دسته 94 کیلوگرم به مصاف 9 وزنه‌بردار دیگر از کشورهای بلغارستان، کره‌جنوبی، آلمان، آمریکا، برزیل، مصر، لیتوانی، ازبکستان و قطر رفتند.

حرکت یک‌ضرب:

سهراب مرادی، قهرمان المپیک ریو و رکورددار جهان، در نخستین حرکت یک ضرب وزنه 176 کیلویی را مهار کرد. وی در دومین حرکت نیز وزنه 182 کیلوگرمی را بالای سر برد. مرادی در حرکت سوم نیز وزنه 184کیلویی را ثبت و مدال طلای این حرکت را از آن خود کرد.

سیدایوب موسوی دیگر نماینده کشورمان در این دسته در نخستین حرکت یک‌ضرب در مهار وزنه 166 کیلویی ناکام بود، اما وی در دومین حرکت موفق به مهار این وزنه شد. موسوی در حرکت سوم نیز وزنه 171 کیلویی را بالای سر بُرد تا با این وزنه و کسب جایگاه پنجم در این حرکت به کارش پایان دهد.

فرخودبیک سوبیروف از ازبکستان با 183 کیلوگرم مدال نقره را به خود اختصاص داد. آئوریماس دیدزبالیس از لیتوانی نیز با 176 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

به گزارش فارس، هیون سئوپ جونگ و یورگن کریستین اشپیسز وزنه برداران کره جنوبی و آلمان در حرکت یک ضرب اوت کردند. توماس برنز وزنه بردار آمریکایی نیز که در نخستین حرکت یک ضرب وزنه 163 کیلوگرمی را مهار کرده بود در حرکت دومش مصدوم شد و از ادامه رقابت انصراف داد تا مسابقات در حرکت دو ضرب با 9 وزنه بردار پیگیری شود.

حرکت دوضرب:

مرادی برای نخستین حرکت دوضرب وزنه 220 کیلویی را درخواست کرد تا فاصله‌اش را با رقبا برای رسیدن به مدال طلا بیشتر کند که موفق هم شد. وی برای دومین حرکت وزنه 233 کیلویی را درخواست کرد تا به رکورد مجموع و دوضرب جهان حمله کند که با مهار این وزنه بعد از 17 سال این رکورد را شکست و طلایی شد. مرادی پس از شکستن رکورد جهان از حرکت سوم انصراف داد.

مرادی با مهار وزنه 233 کیلوگرمی، رکورد دوضرب 232 کیلوگرم سیمون کلچی وزنه بردار لهستانی را بعد از 17 سال شکست. رکورد مجموع هم با 413 کیلو دست خود سهراب بود که با مهار این وزنه، 4 کیلوگرم آن را ارتقا داد.

موسوی نیز در نخستین حرکت دوضرب وزنه 208 کیلویی را مهار کرد. وی در حرکت دوم نیز وزنه 214 کیلوگرمی را بالای سر بُرد تا مدال دوضرب و مجموعش قطعی شود. موسوی برای سومین حرکت وزنه 218 کیلوگرمی را درخواست کرد که در مهار آن ناکام بود تا با برنز دو ضرب و برنز مجموع 385 کیلوگرم به کارش پایان دهد.

مدال نقره دوضرب نیز به ابراهیم فارس الباخ با 220 کیلوگرم از قطر رسید. وزنه برداری قطری در مجموع با 383 کیلوگرم چهارم شد.

مدال نقره مجموع نیز آئوریماس دیدزبالیس از لیتوانی با 388 کیلوگرم رسید. این وزنه بردار در دوضرب با 212 کیلوگرم چهارم شده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه مسابقه وزنه برداری سهراب مرادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..