تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طلای یکضرب به سهراب مرادی رسید

وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم ایران توانست در پایان حرکت یکضرب به مدال طلا دست پیدا کرد.

به گزارش شما نیوز ، در رقابت های یکضرب دسته 94 کیلوگرم مسابقات جهانی وزنه برداری 2017 از دقایقی پیش سهراب مرادی و ایوب موسوی روی تخته رفتند.


در این دسته که 11 وزنه بردار حضور داشتند، تمام نگاهها به سهراب مرادی بود. او توانست با 3 حرکت 176، 182 و 184 به مدال طلا دست یافت و بالاتر از حریف ازبک قرار گرفت که 183 را بالای سر برده بود.


ایوب موسوی دیگر نماینده ایران هم بعد از اینکه نتوانست 166 کیلوگرم را بالای سر ببرد، در حرکت دوم توانست این وزنه رابه نام خود ثبت کند. 171 کیلوگرم هم توسط ایوب موسوی ثبت شد تا او با عنوان پنجمی به کار خود در یکضرب پایان بدهد.


تا دقایقی دیگر مسابقات حرکت دوضرب آغاز خواهد شد. یکی از اتفاقات تلخ حرکات یکضرب مصدومیت وزنه بردار آمریکایی بود.

هم اکنون پخش زنده حرکت دو ضرب دسته 94 کیلوگرم با حضور سهراب مرادی و ایوب موسوی در سایت آنتن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طلای یکضرب به سهراب مرادی رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..