تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست خبری فیلم جدید اصغر فرهادی در مادرید برگزار شد

نشست خبری فیلم جدید اصغر فرهادی در مادرید برگزار شدبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «اصغر فرهادی» کارگردان و سینماگر ایرانی که آخرین اثر خود یعنی فیلم سینمایی «همه می‌دانند» را با نقش آفرینی «خاویر باردم» ساخته است، در نشستی در مرکز «کنده دوکه» مادرید با حضور جمعی از کارگردانان و بازیگران هنر‌های نمایشی اسپانیا، گفت: فیلمی که در آن فقط کارگردان دیده شود، کارکرد ندارد، بلکه کارگردان باید در اثر خود نامرئی باشد. هر اندازه حضور کارگردان کمتر باشد، فضای بیشتری برای بیننده وجود دارد.

همچنین در ادامه این نشست ادامه داد: منشا فیلم «همه می‌دانند» به سفری  که ۱۲ سال پیش به جنوب اسپانیا داشتم، باز می گردد. هنگامی بود که خیابان‌ها پر از تصاویر یک دختر بچه ای شده بود، که او را به گروگان گرفته بودند.

گفتنی است، فرهادی در این مراسم با اشاره به جایگاه ویژه زنان، بیان کرد: در ایران، زنان به نسبت مردان فعال‌تر هستند و ما عکاسان و کارگردانان زن بسیار خوب و بیشتری از دیگر کشور‌ها داریم.

انتهای پیام/

تفاوت‌های تولید فیلم جدید اصغر فرهادی در اسپانیا با ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست خبری فیلم جدید اصغر فرهادی در مادرید برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..