تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه شکستن صندلی تحلیلگر فوتبال حین گزارش زنده +فیلم

لحظه شکستن صندلی تحلیلگر فوتبال حین گزارش بازی+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،برخی اوقات اضافه وزن می تواند بسیار دردسر ساز باشد،اگر بخواهیم مثالی برای این موضوع بیاوریم می توان به اتفاقی که اخیرا برای یک تحلیلگر فوتبال پیش آمد، اشاره کرد.

فاسیلی اوتکین تحلیلگر 45 ساله روس فوتبال ، صندلی اش حین گزارش زنده بازی به خاطر وزن زیاد او شکست. فاسیلی اوتکین نقش زمین شد و به همان حالت باقی ماند تا اینکه یکی از همکارانش به کمک او آمد تا توانست مجددا روی پای خود بایستد.

این گزارشگر پس از وقوع حادثه اعتراف کرد که در دوران تحصیل نیز 15 صندلی به خاطر وزن زیاد او در مدارس شکسته است وی همچنین بیان کرد که صندلی زیر پایش برای نهایتا وزن 100 کیلوگرم طراحی شده در حالی وزن او بیش از 150 کیلوگرم است.

انتهای پیام/

شکستن شانزدهمین صندلی زیر پای گزارشگر سنگین وزن فوتبال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه شکستن صندلی تحلیلگر فوتبال حین گزارش زنده +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..