تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران ۳- آذربایجان ۳؛ کپی‌برداری از روس و قزاق

ملی‌پوشان فوتسال ایران در دیداری پُر گل با نتیجه ۳ بر ۳ مقابل آذربایجان متوقف شدند.

به گزارش شما نیوز ، در دومین بازی روز نخست رقابت‌های چهارجانبه فوتسال که به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود، تیم ایران از ساعت ۱۸ امروز در سالن ۲۵ آبان به مصاف تیم ملی آذربایجان رفت که سپهر محمدی، حمید احمدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، احمد اسماعیل‌پور و حسین طیبی نفرات آغاز کننده بازی برای ایران بودند.


گابریل ناسیمنتو در دقیقه ۲ گل اول بازی را برای آذربایجان به ثمر رساند اما کمتر از یک دقیقه بعد علی‌اصغر حسن‌زاده گل تساوی را برای ایران زد؛ چند ثانیه پس از این گل، حسین طیبی تیم ایران را پیش انداخت اما در دقیقه ۱۴ گلزنی دوسانتوس رافائل موجب شد نیمه اول با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه پیدا کند.


محمد شجری سومین گل ایران را به ثمر رساند تا شاگردان سید محمد ناظم‌الشریعه درآستانه پیروزی در نخستین مسابقه خود باشند ولی پاورپلی آذربایجانی‌ها نتیجه داد و تیاگو، یک دقیقه به اتمام مسابقه موفق به گلزنی شد تا این دیدار با تساوی ۳ بر ۳ به اتمام برسد.


در نخستین مسابقه تورنمنت چهارجانبه اصفهان نیز تیم‌های ملی روسیه و قزاقستان هم به تساوی ۳ بر ۳ رسیدند.


این بازی‌ها فردا دوشنبه هم پیگیری می‌شود که در نخستین مسابقه تیم‌های ملی آذربایجان و روسیه از ساعت ۱۶ و تیم‌های ملی ایران و قزاقستان از ساعت ۱۸ در سالن ۲۵ آبان اصفهان به مصاف هم می‌روند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران ۳- آذربایجان ۳؛ کپی‌برداری از روس و قزاق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..