تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهمنی: دیداری با رضا ضراب نداشته‌ام

۶۴۰۵۳۸

۹۵  بازدید

رئیس‌کل سابق بانک مرکزی با بیان اینکه آمریکا ادعای خلاف علیه جمهوری اسلامی زیاد مطرح می‌کند, گفت: اصلا دیداری با رضا ضراب نداشته‌ام و این شایعات یکسری جوسازی‌هایی است که علیه ایران انجام می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: محمود بهمنی در ارتباط با دستگیری رضا ضراب در آمریکا و بیان دیدار ضراب با اعضای دولت دهم و رئیس‌کل سابق بانک مرکزی اظهار داشت: ضراب اصلا با من دیدار نداشته؛ اصلا دیداری با ضراب نداشته‌ام و این شایعات یکسری جوسازی‌هایی است که علیه ایران انجام می‌شود و چنین چیزی اصلا وجود نداشته است.

وی افزود: ضراب هیچ ارتباطی با دولت قبل نداشته و کاری نداشته که با دولت قبل در ارتباط باشد.

رئیس‌کل سابق بانک مرکزی با بیان اینکه دیدار ضراب با رئیس‌کل بانک مرکزی و مسئولان دولت مانند دیگر ادعاهای آمریکا دروغ است، گفت: این ادعا مانند دیگر ادعاهای آمریکا دروغ بوده و صحت ندارد.

بهمنی با بیان اینکه آمریکا ادعای خلاف علیه جمهوری اسلامی زیاد انجام می‌دهد و این ادعا هم دروغ است و تعجبی ندارد، عنوان کرد: نیش عقرب از اقتضا طبیعتش است که هویت آمریکا نیز به همین شکل است.

وی با تاکید بر اینکه من اصلا دیداری با ضراب نداشته‌ام،گفت: ضراب با دولت قبل کاری نداشته تا بخواهد در ارتباط باشد و او فقط  یک تاجر بین‌المللی بوده و خود با آمریکا و ترکیه در ارتباط بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهمنی: دیداری با رضا ضراب نداشته‌ام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..