تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جابر انصاری به دنبال هت‌تریک مقابل سپاهان

۶۴۰۵۲۴

۵۸۰  بازدید

هافبک استقلال به دنبال سومین گل خود برابر سپاهان است.

ورزش سه: هافبک استقلال به دنبال سومین گل خود برابر سپاهان است. جابر انصاری در 3 فصلی که در استقلال بازی می کند تا کنون 4 بار روبروی سپاهان بازی کرده که در 2 بازی موفق به گلزنی شده است.

انصاری در سال هایی که در استقلال بازی می کند هیچ وقت ستاره این تیم نبوده و  همیشه عملکردش زیر سایه بازیکنان دیگر بوده است اما نباید فراموش کرد او تا بدین جای کار گل های حساسی برای تیمش زده است.

او در بازی با سپاهان همیشه جزو مهره های تاثیرگذار استقلال بوده است، بار اولی که انصاری برابر این تیم بازی کرد موفق شد یک گل از 3 گل استقلال را بزند و در بازی برگشت فصل گذشته هم که بازی با نتیجه 2 بر یک به نفع آبی ها به پایان رسید، این بازیکن گل تساوی را وارد دروازه طلایی پوشان اصفهانی کرد.

جابر انصاری در صورتی که در بازی روز چهارشنبه بتواند به سپاهان گل بزند، سومین گلی است که موفق شده به طلایی پوشان بزند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جابر انصاری به دنبال هت‌تریک مقابل سپاهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..