تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس| وقتی دانشجویان، شمخانی را در فرودگاه دوره می‎کنند

عکس| وقتی دانشجویان، شمخانی را در فرودگاه دوره می‎کنند

سیاست > دولت - ایلنا نوشت: دبیر شورای عالی امنیت ملی بعد از ظهر روز شنبه در سالن انتظار فرودگاه اهواز به سوالات چند دانشجوی حاضر در فرودگاه پاسخ داد.

دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی از گفت‌وگو و پاسخ دریابان علی شمخانی به سوالات و دغدغه‌های چند دانشجوی حاضر در سالن فرودگاه در مورد مسایل مختلف کشور اطلاع داد و با انتشار تصویر ذیل نوشت:

دریابان شمخانی بعد از ظهر دیروز در سالن انتظار فرودگاه اهواز با چند نفر از دانشجویان حاضر در فرودگاه به گفت‌وگو نشست و به سئوالات و دغدغه‌های آنها در مورد مسایل مختلف کشور پاسخ گفت.

شمخانی

27214




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس| وقتی دانشجویان، شمخانی را در فرودگاه دوره می‎کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..