تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر خارجه آمریکا، شایعه برکناریش را تکذیب کرد

۶۴۰۳۶۷

۳۰  بازدید

رکس تیلرسون امروز (یکشنبه) شایعه برکناری خود را وزارت امور خارجه آمریکا و انتصاب مایک پمپئو رئیس کنونی سیا را بدین سمت تکذیب کرد.

خبرگزاری ایرنا: رکس تیلرسون امروز (یکشنبه) شایعه برکناری خود را وزارت امور خارجه آمریکا و انتصاب مایک پمپئو رئیس کنونی سیا را بدین سمت تکذیب کرد.

تیلرسون در مصاحبه با خبرگزاری رویترز با رد گزارش های اخیر گفت: اشخاص باید منابع بهتری در اختیار داشته باشند.

به نوشته رویترز، برخی مواضع تیلرسون با دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا متفاوت است و وی خط ملایمتری را در مورد کره شمالی در پیش گرفته است.

وی که برای حضور در مراسمی در مرکز کندی حضور یافته بود به رویترز گفت که امیدوار است سال دیگر نیز در این مراسم شرکت کند.

وی افزود: مادامی که من موثر هستم و کاری انجام دهم، در این سمت حضور خواهم داشت. مشغول انجام کارهای فراوانی هستیم.

برخی مقام های دولت ترامپ پنجشنبه گذشته خبر داده بودند که ترامپ در نظر دارد دیپلمات ارشد خود را که عزل کند.

ترامپ جمعه گذشته (10 آذر) این اخبار را رد کرد و در توییتی نوشت که با تیلرسون همکاری خوبی دارد و این دیپلمات در سمت خود باقی خواهد ماند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر خارجه آمریکا، شایعه برکناریش را تکذیب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..