تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متهم در دادگاه: مقتول آبرویم را برده بود

ساعت24 -پسری که متهم است دوست خود را خفه و جسدش را مخفی کرده‌ بود، مدعی شد تعرض مقتول به او زندگی‌اش را تباه کرد و همین هم باعث شد از او انتقام بگیرد.

روزنامه شرق: پسری که متهم است دوست خود را خفه و جسدش را مخفی کرده‌ بود، مدعی شد تعرض  مقتول به او زندگی‌اش را تباه کرد و همین هم باعث شد از او انتقام بگیرد.

در جلسه اول رسیدگی به این پرونده متهم که نوجوانی ١٧ساله‌ است و به ‌دلیل ابتلا به اختلال شخصیت، از طرف کانون اصلاح و تربیت به بیمارستان منتقل شده بود، از آنجا برای محاکمه به دادگاه برده ‌شد.

نماینده دادستان در ابتدا، به قضات دادگاه کیفری تهران گفت: متهم دوم اردیبهشت یک‌ سال قبل پسری جوان را که چند سال از خودش بزرگ‌تر بود، به قتل رسانده؛ او همچنین متهم به خریداری مواد مخدر، شرب خمر و استعمال مواد است.

متهم به‌ دلیل دارابودن اختلال شخصیت که مورد تأیید پزشکی‌قانونی نیز قرار گرفته‌، از سوی کانون اصلاح و تربیت به بیمارستان منتقل شده و تا امروز صبح (روز محاکمه) در بیمارستان بوده‌ است. اکنون درخواست رسیدگی به اتهام قتل را دارم، ضمن اینکه درخصوص شرب‌ خمر و نگهداری مواد مخدر، با توجه به سن متهم، پرونده به‌صورت مستقیم به دادگاه ارائه شده و خواستار رسیدگی به آن هستم. سپس پدر و مادر مقتول در جایگاه حاضر و خواستار قصاص متهم شدند.

پدر مقتول گفت: «آنچه در مورد انگیزه قتل پسرم گفته ‌شده ‌است، درست نیست. پسرم انسان پاکی بود. متهم او را مسموم کرد و سپس به قتل رساند و حالا مدعی ‌است پسرم به او تعرض کرده ‌است. این گفته‌ها درست نیست و من خواستار مجازات متهم هستم». در ادامه نوبت به پسر نوجوان رسید. او اتهام قتل، شرب خمر و تهیه و استعمال مواد را قبول کرد و گفت: سال ٩٠ وقتی ١٤ساله بودم، به تولد یکی از دوستانم دعوت شدم. ما همگی به خانه‌ای که قرار بود تولد برگزار شود، رفتیم. در آنجا مشروب زیاد خوردم و کاملا مست شدم و از حال رفتم.

وقتی به هوش آمدم، مقتول به من گفت تو را مورد تجاوز قرار دادم. بعد هم موضوع را به همه گفت. آبروی مرا همه‌جا برده ‌بود، هروقت من را می‌دید، جلوی دوستانم می‌گفت به من تجاوز کرده است.

دست‌بردار نبود، مرتب به من زنگ می‌زد و درخواست رابطه می‌کرد. حال خوبی نداشتم؛ هرروز وضعم بدتر می‌شد و چند بار خودکشی کردم. ترک‌ تحصیل کردم و نتوانستم درس بخوانم تا اینکه روز حادثه دوباره به من زنگ زد و گفت باید برایم حشیش تهیه کنی و با خودت بیاوری. من هم برایش مواد خریدم و به پارک رفتیم و حشیش را مصرف کرد، بعد من دستمالی را که با آن موتورم را تمیز می‌کردم، دور گردنش انداختم.

چون حشیش بدنش را سست کرده‌ بود، نتوانست مقاومت کند. وقتی روی زمین افتاد، ترسیدم، چند ضربه به صورتش زدم بلکه بلند شود. اصلا حرکت نمی‌کرد. بعد دو تسمه دور گردنش انداختم و محکم بستم. سپس جسدش را پشت شمشاد‌ها انداختم. به خانه رفتم و موضوع را تعریف کردم. پدرم گفت بیا به کلانتری برویم و همه‌چیز را بگو. قبول نکردم. به دوستم زنگ زدم. او می‌دانست مقتول با من چه کرده‌ است؛ با کمک او جسد را در کیسه ‌خواب گذاشتم و می‌خواستیم به جایی منتقل کنیم که مأموران ما را دیدند و فردای آن روز بازداشت شدم.

در این هنگام به دلیل اینکه متهم مرتب به گریه می‌افتاد، قضات، دوست او را به جایگاه فراخواندند. او تأیید کرد مقتول، پسر نوجوان را مورد تجاوز قرار داده ‌است. این پسر گفت: تولد من بود، مقتول حشیش کشیده‌ و متهم هم مشروب خورده و مست بود و روی تخت افتاده ‌بود.

مقتول چند بار سراغش رفت. ما جلویش را گرفتیم اما وقتی من خودم مواد کشیدم و نتوانستم بلند شوم، او رفت و پسر نوجوان را مورد تجاوز قرار داد و به همه گفت. بعد از آن متهم چند بار خودکشی کرد که هربار من به او کمک کردم و نجاتش دادم. مادر متهم نیز گفت: پسرم چند بار به من گفت دیگر نمی‌خواهد زندگی کند اما من نمی‌دانستم موضوع چیست. او افسرده بود ولی فکر نمی‌کردم باید به دکتر مراجعه کند.

سپس متهم یک ‌بار دیگر در جایگاه حاضر شد. او گفت: من دروغ نگفتم، اگر خانواده مقتول قصد قصاص دارند، خونم بر آنها حلال است و اگر ببخشند نوکری آنها را می‌کنم. سپس وکیل متهم، دفاعیات خود را مطرح کرد و با پایان جلسه رسیدگی قضات برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند.

بعد از پایان جلسه رسیدگی قضات شعبه ١٠ دادگاه کیفری استان تهران وارد شور شدند و متهم را به حبس محکوم کردند؛ این رأی مورد اعتراض اولیای ‌دم قرار گرفت و دیوان عالی کشور نیز اعتراض آنها را قبول کرد. در نهایت روز گذشته متهم یک بار دیگر پای میز محاکمه رفت و در شعبه ٧ دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد. او گفته‌های قبلی خود را تکرار کرد و مدعی ‌شد چون مورد تعرض قرار گرفته‌ و زندگی‌اش تباه شده بود، دست به قتل زده ‌است. با پایان جلسه دادگاه هیئت قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متهم در دادگاه: مقتول آبرویم را برده بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..