تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




25 آذر، آغاز ثبت نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان

فقیهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

25آذر؛ آغاز ثبت نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیانمحمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در  گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ثبت نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان، از روز شنبه 25 آذرماه در سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir آغاز و دانشجویان می توانند در این سایت ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان، اساتید و کارکنان تمامی دانشگاههای سراسر کشور می توانند در عتبات دانشگاهیان ثبت نام کنند، ادامه داد: کاروان های دانشگاهی در قالب 5 گروه اساتید، دختران مجرد، متاهلین، پسران مجرد و کارمندان دانشگاه ها به دوره هجدهم عتبات عالیات اعزام می شوند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان بیان کرد: هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از بهمن ماه 96 آغاز می‌شود و اردیبهشت ماه سال آینده به پایان می رسد و وام ویژه عتبات همچون دوره‌های گذشته به زائرین دانشگاهی اعطا خواهد شد.

فقیهی یادآورشد: اخبار تکمیلی پیرامون هزینه های سفر، تسهیلات و برنامه های فرهنگی هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

اعزام دوره هجدهم عتبات دانشگاهیان از بهمن ماه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «25 آذر، آغاز ثبت نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..