تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جايزه مصطفی فرصتی مناسب برای هم افزايی علمی ملل اسلامی

جايزه مصطفی فرصتی مناسب برای هم افزايی علمی ملل اسلامیبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی صفاری نیا دبیر شورای سیاستگذاری جایزه مصطفی در مراسم اختتامیه این جشنواره كه در تالار وحدت در حال برگزاری است، با اشاره به این موضوع كه  جشنواره حاصل به ثمر نشستن تلاشی ٢ ساله است، اظهار كرد:  جایزه مصطفی یك جایزه مردمی است و جمعی از شایستگان جهانی برای شراكت در آن دعوت شده‌اند.

 دبیر شورای سیاستگذاری جایزه مصطفی خاطر نشان كرد: بنیاد علم و فناوری مصطفی به همت اصحاب علم و فناوری ماموریت خود را حمایت از جایزه قرار داده است تا با ارائه این جایزه از الگوهای علم و فناوری تجلیل كند الگوهایی كه همت شایسته‌ای را در ایفای مسئولیت اجتماعی تصویر می‌كند.

 وی در خصوص فعالیت‌های دانشجویی و دانش آموزی در جشنواره مصطفی تصریح كرد: بنیاد قصد دارد با تبیین گفتمان علم و فناوری در حوزه دانشجویی زمینه را برای حضور دانشجویان خلاق فراهم كند.  برگزاری ٢ دوره از جشنواره نور در حوزه دانش‌ آموزی  و نشست‌های تخصصی  از جمله فعالیت‌های مهمی هستند كه می‌توانند در آینده به رفع  چالش های موجود بپردازند.

 صفاری نیا تصریح كرد: هم افزایی علمی سبب رشد قابل توجه علم و فناوری می‌شود و جایزه مصطفی فرصت بسیار مناسبی برای هم افزایی میان ملل اسلامی است .

 دبیر شورای سیاتگذاری جایزه مصطفی در خصوص فعالیت های هفته مصطفی اظهار كرد:هفته پیش رو به نام هفته مصطفی نام گزاری شده است. برگزاری نشست‌های تخصصی علمی با حضور دانشمندان جهان اسلام در ١٠ دانشگاه، نشست سرمایه گذاران با دانشمندان جهت تجاری سازی طرح های آنان و همچنین برگزاری سلسله نشست های استپ با همكاری كشورهای عمان و مالزی از جمله فعالیت‌های این هفته است.

 صفاری نیا  یادآور شد: بنیاد مصطفی در راستای فعالیت‌های خود به عنوان نمونه‌ای موفق، تلاش دارد كانونی باشد تا  توجه جهانیان را به  علم و فناوری كشورهای اسلامی  جلب كند همچنین باید از اشخاص حقوقی و حقیقی كه برای تامین این جایزه كمک كردند تشكر كنم و امیدوارم تا با كمک یكدیگر بتوانیم بزرگترین صندوق حمایت برای جایزه مصطفی را فراهم كنیم.

انتهای پیام/

مراسم اختتامیه جشنواره جایزه مصطفی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جايزه مصطفی فرصتی مناسب برای هم افزايی علمی ملل اسلامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..