تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازنشر سخنان سردار سلیمانی درباره اهمیت ولایت فقیه + فیلم

اظهارات قاطعانه سردار سلیمانی درباره اهمیت ولایت فقیه + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اهمیت ولایتمداری و پذیرش حکومت ولایت فقیه در جامعه اسلامی بر کسی پوشیده نیست؛ موضوعی که در حال حاضر، اساس حکومت اسلامی را تشکیل داده است و طبق فرمایشات امامان معصوم (ع) یکی از ارکان اساسی حکومت در دوران غیبت به شمار می‌رود.

به دلیل اهمیت این موضوع، سخنان سردار حاج قاسم سلیمانی را در این باره بازنشر می‌کنیم. سردار در اظهاراتی حکومت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری  بر جامعه اسلامی ایران را حکومتی تاثیرگذار معرفی و  تاکید کرده است گرچه حکومت امام (ره) 10 سال بود اما تاثیری که بر جامعه اسلامی و انقلاب داشت، بیش از تاثیر تمام حکومت در طول 50 سال بود.

سردار سلیمانی در ادامه  از نقش مؤثر رهبر معظم انقلاب در حفظ تدین و مصونیت جامعه اسلامی گفته و خاطرنشان کرده است که حکومت مقام معظم رهبری همچون قله مرتفعی است که قطعا تاثیرگذار است. تاثیر حضور رهبر انقلاب بیش از تاثیر یک حکومت است.

بخشی از سخنان سردار سلیمانی را در ویدئوی زیر مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اهمیت ولایتمداری از نگاه سردار سلیمانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازنشر سخنان سردار سلیمانی درباره اهمیت ولایت فقیه + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..