تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرار معجزه آسای عابر پیاده از مرگ حتمی در سقوط داربست + فیلم

فرار معجزه آسای مرد چینی از مرگ حتمی در حادثه سقوط داربست+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه فرار معجزه آسای یک عابر پیاده از مرگ حتمی را در یکی از خیابان های چین به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود در حالی که این مرد در حال عبور از خیابان است ناگهان داربست یک ساختمان بطور وحشتناکی به داخل خیابان و در چند قدمی وی سقوط می کند.
دراین ویدئو همچنین یک موتوسوار نیز دیده می شود که با خوش شانسی از مرگ حتمی می گریزد. در لحظه سقوط داربست، موتورسوار به سرعت خود اضافه می کند و با خوش شانسی از مرگ می گریزد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین، برخی افراد حاضر در اطراف این ساختمان به اندازه این دو مرد خوش شانس نبودند و جانشان را از دست دادند. بنا به گزارش خبرگزاری شینهوا چین، دستکم 5 نفر در اثر این حادثه جان خود را از دست دادند. گفته می شود پلیس چین 6 نفر را در خصوص این حادثه بازداشت کرده است.

انتهای پیام/

لحظه وحشتناک سقوط داربست در خیابانی در چین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرار معجزه آسای عابر پیاده از مرگ حتمی در سقوط داربست + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..