تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همکاری دو سازمان قرآنی بر تقویت بخش مردمی موسسأت قرآنی

دبیر شورای سیاستگذاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم مطرح کرد؛

همکاری دو سازمان قرآنی بر تقویت بخش مردمی موسسأت قرآنیحجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی دبیرشورای سیاستگذاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص تداخل زمانی اختتامیه آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن و کریم، با مسابقات سراسری قرآن کریم، گفت: با توجه به اینکه مسابقات سراسری قرآن کریم اوایل اردیبهشت ماه سال 1397 برگزار می شود و نمایشگاه قرآن کریم هم در اواخر این ماه برپا خواهد شد، هیچ تداخل زمانی و یا مکانی برای این دو رویداد وجود ندارد و هر دو فرآیندی جدا طی می کند.

وی در ادامه بیان کرد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، اسفند امسال برگزار خواهد شد، و چون با مقارن با ایام عید نوروز می شود، تصمیم گرفتیم که اختتامیه این مراسم همزمان با نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که تجلی رویداد بزرگ قرآنی کشور است،  برگزار کنیم.

دبیر شورای سیاستگذاری آزمون سراسری قرآن کریم، با اشاره به همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: آزمونی که هرساله معاونت قرآن و عترت برگزار می کرد با گردهم آمدن موسسات قرآنی بود، و در جایی دیگر سازمان اوقاف و امور خیریه با درنظر گرفتن نهادهای قرآنی، موسسات قرآنی، فعالان قرآنی بقاع متبرکه و موسسات مردم نهاد، آزمونی با حضور حداکثری مردم برگزار می کرد، تصمیم این دو سازمان  بر این است که بخش مردمی تقویت شود.

وی افزود: بنای ما این است، که زیر ساخت های مردمی شدن، موسسات قرآنی را فعال تر کنیم و همانطور که تاکید کرده ایم، به دنبال آن هستیم که با تعامل ها و هم افزایی هر چه بیشتر نهادها، از برگزاری کارهای موازی خودداری کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در پایان با اشاره به روند برگزاری جلسات آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، گفت: روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ دوزادهم و سیزدهم آذرماه، با حضور ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه و معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین مدیران نهاد های قرآنی سراسر کشور نشستی مشترک برای رسیدن به نتایج نهایی در برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم خواهیم داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همکاری دو سازمان قرآنی بر تقویت بخش مردمی موسسأت قرآنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..