تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهرام عظیمی پوستر جشنواره خودرونما را رونمایی کرد

بهرام عظیمی کاریکاتوریست، کارگردان انیمیشن و داور کاریکاتور نخستین جشنواره عکس و کاریکاتور خودرونما، پوستر این جشنواره را رونمایی کرد.

به گزارش شما نیوز ،  پوستر جشنواره خودرونما با حضور دبیر، داوران این جشنواره و مدیران شرکت های خودروسازی عصر چهارشنبه هشتم آذرماه در حاشیه نمایشگاه خودرو رونمایی شد.

«هفته نامه خودرو امروز» با هدف ترغيب هنرمندان حرفه اي به توليد آثار هنري ارزشمند در حوزه خودرو، خلق آثاری با نگاه ويژه به نقش خودرو در زندگي و كشف استعداد هاي هنري جوان و ويژه در حوزه صنعت خودرو و حمل و نقل جشنواره خودرو نما را در دو شاخه عکس و کارتون برگزار می کند. علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند تا صبح نهم دی ماه امسال آثار خود را به سایت جشنواره به نشانی  www.carsfestival.com ارسال کنند.

نخستین جشنواره خودرونما در رشته عکس (در دو بخش حرفه ای و مردمی) و کاریکاتور بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

هنرمندان و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره عکس و کارتون خودرونما می توانند به دبیرخانه جشنواره به نشانی خيابان ولي عصر، بالاتر از توانير، پلاك ۲۳۵۱ و سایت جشنواره به  نشانیwww.carsfestival.com  مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های ۸۸۸۷۷۰۸۱- ۸۶۰۸۵۴۹۳ تماس بگیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهرام عظیمی پوستر جشنواره خودرونما را رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..