تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی نشست خبری نخستين سالانه اجراهاي بينا رشته‌اي تهران

نشست خبری نخستين سالانه اجراهاي بينا رشته‌اي تهران با حضور حمید پورآذری و هنرمندان حاضر در اين سالانه برگزار می‌شود.

به گزارش شما نیوز ،نشست خبری نخستين سالانه اجراهاي بينارشته‌اي تهران (سابت) با مديريت هنري حميد پورآذري، كارگردان با سابقه تئاتر و با حضور او  شنبه ۱۱ آذر ساعت ١١ صبح در کتابفروشی هنوز برگزار می‌شود.

سابت با هدف ايجاد گفت و گو و همكاري ميان هنرمندان معاصر در رشته‌هاي مختلف هنر تعريف شده و قرار است حاصل اين تبادل‌ها و تعامل‌ها، هر سال در قالب چند اجرا در يك رپرتوآر مشترك به مدت يك ماه ارائه شود تا هنرمندان رشته‌هاي گوناگون هنر شامل تئاتر، تجسمي و موسيقي براي تاليف و خلق اجراهاي مشترك گرد هم آيند.

مديريت هنري نخستين سالانه اجراهاي بينارشته‌اي را حميد پورآذري بر عهده دارد و از هنرمندانی چون محمد مساوات، سمانه زندى نژاد، پويان باقرزاده، احمد سلگي در حوزه تئاتر، مهدي ساكى، رضا كولغانى، ماكان اشگوارى و رام در حوزه موسیقی و بهرنگ صمدزادگان، على پناهى، گلرخ نفيسي، پانته‌آ آرمانفر در هنرهای تجسمی به عنوان اولین هنرمندان نخستين دوره دعوت به عمل آمده است.

حاصل تعامل این هنرمندان در دوره اول و برآيند چالش‌هاي آثار خلق شده آنان از نيمه آذر در سالن تئاتر مستقل به مدت يك ماه و با ٦٠  اجرا روي صحنه مي‌رود.

کتابفروشی هنوز در خيابان كريمخان، بين ايرانشهر و ماهشهر، پلاك ١٣٤، طبقه دوم واقع شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی نشست خبری نخستين سالانه اجراهاي بينا رشته‌اي تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..