تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراز همدردی سفارت فرانسه در ایران با شهروندان کرمان

ابراز همدردی سفارت فرانسه در ایران با شهروندان کرمانبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی وقوع زلزله 6.1 ریشتری هجدک استان کرمان، سفارت فرانسه با انتشار پستی در حساب توییتر خود با شهروندان کرمانی ابراز همدردی کرد.

این زلزله خوشبختانه تلفات جانی نداشت اما موجب تخریب بسیاری از ساختمان‌ها شد. حدود 122 خانه تخریب شده است. پس از وقوع این زمین‌لرزه، نیروهای امدادی در ۵ استان همجوار در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

‏١٢روستا ارزیابی شده که بر این اساس روستای کوهک با ١٢٢خانوار و جمعیت ٦٢٢نفر، ٣٠تا٧٠درصد تخریب شده و تاکنون ٢مصدوم سرپایی تحت درمان هستند.

در متن توییت سفارت فرانسه در ایران آمده است:

"به دنبال زلزله صبح ١٠ آذر، سفارت فرانسه در ايران با شهروندان كرمانى ابراز همدردى مى نمايد."

ابراز همدردی سفارت فرانسه در ایران با شهروندان کرمان

انتهای پیام /

توییت سفارت فرانسه در ایران در پی زلزله کرمان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراز همدردی سفارت فرانسه در ایران با شهروندان کرمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..