تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پارس آنلاین تعرفه اینترنت غیرحجمی‌ خود را منتشر کرد

شرکت پارس‌آنلاین همانند سایر شرکت‌های ارایه دهنده‌ی خدمات و سرویس‌های اینترنتی، تعرفه‌های جدید اینترنت غیرحجمی خود را اعلام کرد. بر اساس گزارش پارس آنلاین، بسته‌های جدید اینترنت پرسرعت پارس آنلاین از هفته آتی به شرح زیر قابل ارائه به تمامی مشترکان خواهد بود.

مقاله‌های مرتبط:

پارس آنلاین تعرفه اینترنت غیرحجمی

بر اساس گزارش آسیاتک، ترافیک داخل به صورت نیم‌بها کسر خواهد شد. به بیان ساده‌تر ترافیک بین‌الملل (تلگرام، اینستاگرام، یوتیوب و ...) به‌صورت عادی و ترافیک داخل به صورت نیم‌بها از این مقدار کسر خواهد شد.

گزارش‌ها حاکی است که ارتباط اینترنتی بعد از رسیدن به سقف تعیین شده قطع نمی‌شود، اما سرعت کاربر به 128Kb کاهش پیدا خواهد کرد و مالیات بر ارزش افزوده به تمامی مبالغ فوق افزوده خواهد شد.

پارس‌آنلاین همچنین گزارش داده است تا زمانی که ترافیک مصرف منصفانه کاربر به پایان نرسیده باشد، تمامی بسته‌های انرژی پارس آنلاین کماکان قابل استفاده خواهند بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پارس آنلاین تعرفه اینترنت غیرحجمی‌ خود را منتشر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..