تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات گوشی نسل بعد شرکت سونی فاش شد + تصویر

مشخصات گوشی نسل بعد شرکت سونی فاش شد + تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت سونی یکی از معروف ترین شرکت های ساخت گوشی هوشمند است که هنوز گوشی هایی با حاشیه ضخیم می‌‌سازد. پس از اینکه شرکت اپل، سامسونگ و هواوی حاشیه را از گوشی های خود حذف کردند، کاربران سونی نیز درخواست فوق را از طریق شبکه های مجازی به گوش مسئولان این شرکت رساندند و سونی قول داد که در سال 2018 گوشی های خود را بدون حاشیه و یا با حاشیه بسیار کم عرضه کند.

از همین رو، به تازگی اطلاعات تازه ای از مدل H8541 شرکت سونی منتشر شده است که هنوز نام خاصی برای آن درنظر گرفته نشده است اما احتمال می‌رود همان گوشی بدون حاشیه ای باشد که سونی قول آن را به کاربران خود داده بود.

این اطلاعات جدید نشان می‌دهند که پردازنده قدرتمند Snapdragon 835 بر روی گوشی نسل جدید سونی سوار است و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات بارز آن است.

در ادامه تصویر فاش شده از مشخصات گوشی جدید سونی با کد تجاری H8541 را مشاهده می‌کنید :

مشخصات گوشی نسل بعد شرکت سونی فاش شد + تصویر

انتهای پیام/

با مشخصات گوشی نسل بعد و بدون حاشیه سونی آشنا شوید + تصویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات گوشی نسل بعد شرکت سونی فاش شد + تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..