تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آماده باش 3000 نفر از نیروهای ارتش برای حضور در مناطق زلزله‌زده کرمان

فرمانده ارتش جنوب شرق کشور از اعلام آماده باش ارتش برای کمک به زلزله زدگان و حضور در منطقه خبر داد و اظهار کرد: 3000 نفر نیروی ارتشی آماده به کار برای اعزام احتمالی در منطقه در حالت آماده باش قرار دارند.

به گزارش شما نیوز ، سردار امیر علیدوست شامگاه جمعه دهم آذرماه در ستاد بحران استان کرمان با بیان اینکه ارتش از صبح امروز و پس از وقوع زمین لرزه در منطقه در حالت آماده باش قرار دارد تصریح کرد: هم اکنون هوانیروز و نیروهای مهندسی ارتش در حالت آماده باش هستند و 3000 نفر نیروی آماده به کار ارتش برای اعزام به منطقه در حالت آماده باش قرار دارند.

وی با اشاره به آمادگی هوانیروز ارتش جنوب شرق کشور برای اعزام 30 فروند بالگرد برای اورژانس و امداد به منطقه تصریح کرد: 40 تخت بیمارستانی ارتش کرمان نیز تخلیه شده است که می توانند به عنوان پشتیبان منطقه قرار گیرد  ضمن آنکه ارتش این آمادگی را دار که بیمارستان متحرک در منطقه راه اندازی کنیم.

علیدوست با بیان اینکه باید ستاد بحران به گونه ای طرحی شود که دستگاهها بتوانند و بدانند در بحران چه نقشی دارند، اظهار کرد: متاسفانه در بحران همه دستگاه های اجرایی به هم می پیچنند و باید طرحی مشخص شود که وظیفه همه دستگاه ها در وقوع بحران مشخص شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آماده باش 3000 نفر از نیروهای ارتش برای حضور در مناطق زلزله‌زده کرمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..