تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری اجلاس کریدور جنوب – غرب در گرجستان

جلسه پنج جانبه کمیته هماهنگی کریدور ترانزیتی جنوب – غرب با حضور مقام های ریلی ایران، آذربایجان، اوکراین، گرجستان و لهستان در تفلیس ، پایتخت گرجستان برگزار شد.

به گزارش شما نیوز ، به نقل از دفتر امور بین الملل راه آهن، جلسه کمیته هماهنگی مربوط به توسعه مسیر حمل و نقل بین المللی کریدور ترانزیتی جنوب - غرب با حضور مقام های ریلی ایران، گرجستان، لهستان، آذربایجان و اوکراین در شهر تفلیس گرجستان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه مشترک که پیرو اجلاس پیشین سران ریلی کشورهای مذکور در تهران برگزار شد، طرف ها بر سر موارد زیر به توافق رسیدند:

-  تصویب مقررات گروه کاری در خصوص توسعه مسیر حمل و نقل بین المللی مسیر جنوب - غرب

-  تعیین تعرفه های حمل کانتینری برای سال ۲۰۱۸

-   بررسی موضوع تعیین نرخ های رقابتی حمل محصولات با واگن

-  راه اندازی وب سایت کریدور برای پشتیبانی اطلاعاتی مسیر حمل و نقل بین المللی جنوب – غرب

لازم به ذکر است دو کشور ایران و آذربایجان قرار است در راستای راه اندازی ایستگاه آستارا در ایران، تا پیش از پایان سال ۲۰۱۷ میلادی تعرفه های حمل و نقل میان ریلی در قلمرو دو کشور را مورد بررسی قرار دهند. 

گفتنی است تاسیس کریدور جنوب – غرب به ابتکار راه آهن های ایران، آذربایجان و گرجستان در اوایل سال ۲۰۱۷ با هدف حمل بار از جنوب شرق آسیا، هندوستان، کشورهای حاشیه خلیج فارس به اروپا و بالعکس آغاز شده و مورد استقبال کشورهای مسیر قرار گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری اجلاس کریدور جنوب – غرب در گرجستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..