تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش تحسین برانگیز دختر کارگر برای امرار معاش!

دختر کارگر , انتشار تصاویری که وی را به عنوان یک کارگر ساختمانی مشغول کار در ساختمانی در فیلیپین نشان می داد تبدیل به پربازدید ترین تصاویر این روزهای فضای مجازی شده است.

تلاش دختر کارگر ساختمان

دختر کارگر , شاید شما نیز با افرادی مواجه شده اید که تنها تن به کاری می دهند که دارای کلاس یا پرستیژ اجتماعی باشد. برای این دسته از افراد کلاس و پرستیژ شغلی، مهمترین مسئله محسوب می شود. اما در این میان کم نیستند زنانی که پا به پای مردان در خارج از خانه کار می کنند تا بتوانند تکیه گاه آنها در زندگی باشند. برای این دسته از زنان کلاس یا پرستیژ شغلی مهم نیست و آنها تنها به هدفی که دارند می اندیشند.

دختر کارگر حمل آجرهای سنگین توسط دختر فیلیپینی

“ژیائو مئی” یکی از این زنان است.
انتشار تصاویری که وی را به عنوان یک کارگر ساختمانی مشغول کار در ساختمانی در فیلیپین نشان می داد تبدیل به پربازدید ترین تصاویر این روزهای فضای مجازی شده است. یکی از تصاویر وی را مشغول حمل آجر نشان می دهد. او می گوید می خواهد روی پای خودش بایستد و از نظر مالی به والدینش متکی نباشد.
هدف وی پس انداز پولهایش و سپس خرید یک آپارتمان است.

همچنین بخوانید :  طبیعت زیبای منطقه سد ستارخان اهر در آذربایجان شرقی!

تلاش کردن دختر کارگر ساختمان

وی در این خصوص گفت :
” به زودی به هدفم خواهم رسید. هدف من با انجام این کار این بود نشان دهم ما
زنان نیز توانایی های انجام کارهای سخت را داریم. می خواهم به زنان بگویم آنها توانایی هایی فراتر از تصورشان دارند.
من از انجام این کار لذت می برم و برای من هدفم اهمیت زیادی دارد.

دختر کارگر حمل کردن آجرهای سنگین توسط دختر فیلیپینی

باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش تحسین برانگیز دختر کارگر برای امرار معاش!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..