تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سختگیری شفر بعد از تساوی برابر پیکان

سرمربی آلمانی استقلال واکنش متفاوتی به تساوی این تیم برابر پیکان داشت.

به گزارش شما نیوز ، استقلال در دیدار با پیکان برابر حریف خود به تساوی دست یافت تا باز هم دو امتیاز حساس را در هفته های پایانی نیم فصل از دست بدهد. این تساوی این بار البته برای بازیکنان استقلال عواقبی خواهد داشت.


سرمربی آلمانی استقلال بر خلاف برنامه تمرینی این تیم طی یک سال گذشته که بازیکنان دو روز بعد از برگزاری دیدار به استراحت خواهند پرداخت، برای روز شنبه یک جلسه تمرینی برای استقلالی ها در نظر گرفته تا بازیکنان این تیم بی استراحت برای تقابل با حریف خود در روز چهارشنبه آماده شوند.


شفر همچنین بعد از تمرین روز جمعه، برای بازیکنان ذخیره استقلال کار با وزنه در نظر گرفت و آبی ها بعد از 90 دقیقه تمرین راهی هتل شدند تا کار با وزنه انجام دهند. سانای دستیار شفر و تمرین دهنده آبی ها نیز در جریان تمرین جمعه بعد از بی دقتی بازیکنان در گلزنی، آنها را جریمه کرد و دستور داد تا 30 شنا انجام دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سختگیری شفر بعد از تساوی برابر پیکان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..