تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسته حجاب اضطراری برای دختران مسلمان دانشجو

بسته حجاب اظطراری برای دختران مسلمان دانشجو در کانادابه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،دانشگاه دالهاوسی ایالت نوا اسکوشیا کانادا موافقت کرده که بسته‌های حجاب اضطراری در دانشگاه فراهم شود تا دانشجویان مسلمان در صورت نیاز به استفاده از آنها کنند.

امینه ابواجی، مدیر اتحادیه دانشجویان دانشگاه دالهاوسی اعلام کرد که گزارش‌هایی از دوستان و اعضای اتحادیه درباره هدف قرار گرفتن فردی به دلیل داشتن حجاب شنیده است، اما این افراد برای گزارش کردن این حادثه مردد بوده‌اند.

او افزود: «گمان نمی‌کنیم این افراد موضوع را به مقامات مسئول گزارش کرده باشند. همانطور که می‌دانید دلایلی وجود دارد که افراد را از گزارش کردن این موارد باز می‌دارند.»

اگر چه پلیس محلی تا کنون هیچ گزارشی درباره هدف قرار گرفتن زنان مسلمان دریافت نکرده‌ است ولی دانشگاه دالهاوسی موافقت کرده، بسته حجاب اضطراری در دانشگاه فراهم شود، تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:رفتار جنجالی و عجیب معلم آمریکایی با دانش آموز محجبه+فیلم

ژانت برانسون، مدیر ارشد ارتباطات دانشگاه دالهاوسی گفت: «با فراهم شدن این بسته‌های حجاب اضطراری در دانشگاه موافقت شده ولی ما پیش‌بینی می‌کنیم که موردی رخ ندهد که به استفاده از بسته‌ها نیاز باشد.»

با این حال امینه ابواجی گفت که تعدادی از این بسته‌های حجاب اضطراری استفاده شده و برخی نهادهای محلی خواهان فراهم شدن بسته‌های دیگری هستند. او گفت: «برای بسیاری از مسلمانان حجاب چیزی فراتر از پارچه‌ای برای پوشاندن سر و بدن است.»

پش از آنکه فردی پیامی صوتی با مضمون "ما به گوانتانامو تعلق داریم" به تلفن اتحادیه دانشجویان دانشگاه دالهاوسی فرستاد، مدیر این اتحادیه درباره امنیت شخصی خودش نیز نگران شده است. گوانتانامو زندانی آمریکایی است که پس از حملات تروریستی یازده سپتامبر در کوبا ساخته شد.

ابواجی همچنین گفت که دو خواهر در این دانشگاه دارد و نگران سلامت و امنیت آنهاست. او افزود: «من نگران امنیت همه افراد به حاشیه‌رانده شده در این دانشگاه هستم.»

منبع:العربیه

انتهای پیام/

تدارک دانشگاهی در کانادا برای حفظ امنیت دانشجویان محجبه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسته حجاب اضطراری برای دختران مسلمان دانشجو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..