تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میت لوف قارچ و فلفل؛ بمب پروتیین

۶۳۷۹۳۱

۳۰۷  بازدید

راز این غذا تازگی آن است که ترکیبی از گوشت با سبزیجات است که رطوبت و طعم لازم را به گوشت می دهند. این غذای سالم یکی از بهترین وعده های غذایی در دنیاست که با سیب زمینی و قارچ سوخاری سرو می شود.

ماهنامه سفره ایرانی - ستایش پاکدل: راز این غذا تازگی آن است که ترکیبی از گوشت با سبزیجات است که رطوبت و طعم لازم را به گوشت می دهند. این غذای سالم یکی از بهترین وعده های غذایی در دنیاست که با سیب زمینی و قارچ سوخاری سرو می شود.

میزان سرو: 6 نفر

مواد لازم:


گوشت چرخ کرده: یک کیلوگرم زرده تخم مرغ: یک عدد نان خشک (پودر شده): یک پیمانه نمک: به مقدار لازم فلفل سیاه (پودر شده): به مقدار لازم زیره (پودر شده): به مقدار لازم سفیده تخم مرغ: یک عدد
مواد لازم میانی:
قارچ (خردشده): 10 الی 15 عدد فلفل سبز (نگینی خردشده): 2 عدد فلفل قرمز (نگینی خردشده): 2 عدد فلفل دلمه ای (نگینی خردشده): یک عدد پنیر چدار (رنده شده): 100 گرم روغن زیتون: 3 ق س نخود فرنگی (پخته): یک پیمانه سیر (ریز خردشده): 3 حبه گردو (خردشده): یک دوم پیمانه نمک: به مقدار لازم فلفل سیاه (پودرشده): به مقدار لازم
مواد لازم سس:
گوجه فرنگی: 3 عدد روغن زیتون: 2 ق س نمک: به مقدار لازم شکر: یک ق س برگ آویشن (ریز خردشده): 4 عدد  میت لوف قارچ و فلفل؛ بمب پروتیین


طرز تهیه:


برای تهیه مواد میانی، روغن زیتون را در ظرف  مناسبی روی حرارت گرم کنید. قارچ و فلفل های خردشده را در روغن تفت دهید. نخود فرنگی، سیر، گردو، نمک و فلفل سیاه را اضافه کرده و تفت دهید.


ظرف را از روی حرارت بردارید و پس از خنک شدن مواد، پنیر چدار رنده شده را اضافه کنید. برای تهیه سس، پوست گوجه فرنگی ها را بگیرید و نگینی خرد کنید. روغن زیتون را در ظرف مناسبی روی حرارت گرم کنید و گوجه فرنگی را در آن تفت دهید. نمک، شکر و برگ آویشن ریز خرد شده را اضافه کنید. اجازه دهید مواد روی حرارت ملایم غلظت یابند.


گوشت چرخ کرده، زرده تخم مرغ، نان خشک پودرشده، نمک، فلفل سیاه و زیره پودر شده را با هم به خوبی مخلوط کنید. مواد را حدود 10 دقیقه ورز دهید.


سپس آن را میان دو ورقه کاغذ روغنی قرار داده و به شکل مستطیل به ضخامت یک سانتی متر پهن کنید. کاغذ روغنی رویی را بردارید و مواد میانی را روی آن پخش کنید. مخلوط گوشت را به کمک کاغذ روغنی زیر آن رول کنید.


سفیده تخم مرغ را کمی زده و با برس روی رول گوشت بمالید. رول گوشت را به سینی فر انتقال داده و با کاغذ روغنی و سپس با فویل آلومینیومی آن را بپوشانید و حدود 35 الی 40 دقیقه در فر از قبل گرم شده با دمای 180 درجه سانتی گراد (350 درجه فارنهایت) قرار دهید.


پس از گذشت این زمان، کاغذ روغنی و فویل را بردارید و به پخت ادامه دهید تا گوشت برشته شود. رول گوشت را به ظرف سرو انتقال داده و روی آن سس بریزید و سرو کنید.

نکته:


به جای برگ آویشن می توانید از پودر آویشن نیز استفاده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میت لوف قارچ و فلفل؛ بمب پروتیین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..