تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از دانلود نرم‌افزار مشاهده آفلاین صفحات وب تا جعبه‌ابزار همه‌کاره اندروید

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

دانلود Battle of Warships 1.62.2 بازی نبرد کشتی های جنگی

بازی‌های موبایل همیشه طرفداران خودشان را دارند و همیشه از پرطرفدارترین اپلیکیشن های اندروید و آی‌او‌اس به حساب می‌آیند. این بازی ها همواره تجربه ای متفاوت را برای مخاطبان خود به همراه دارند و باعث سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت هستند. بازی Battle of Warships یک شبیه ساز جنگ دریایی است که در آن با کشتی‌های دیگر بر سر گنج رقابت می‌کنید.

دانلود Battle of Warships 1.39 بازی نبرد کشتی های جنگی دانلود AccuBattery 1.1.8؛ محافظت از باتری گوشی اندروید

با استفاده از نرم افزار  AccuBattery – Battery Health می توانید میزان مصرف باتری گوشی خود را کنترل کنید. این نرم افزار هنگامی که شارژ گوشی کامل می شود، برای جلوگیری از خرابی باتری، توسط یک آلارم به شما هشدار می دهد تا اتصال شارژر به گوشی را قطع کنید. این نرم فزار عمر گوشی شما را به صورت چشمگیری افزایش می دهد.

AccuBattery

 دانلود 2.3.0 Solid Explorer؛ فایل منیجر قدرتمند سالید اکسپلورر 

نرم افزار Solid Explorer File Manager یکی از بهترین و قدرتمند ترین برنامه های مدیریت فایل برای گوشی های هوشمند است. این نرم افزار به دلیل پشتیبانی از فایل های فشرده و محیطی زیبا و ساده محبوبیت بسیاری در بین کاربران پیدا کرده است. با استفاده از نرم افزار Solid Explorer می توانید بر روی تمامی فایل ها و اطلاعات گوشی خود مدیریت داشته باشید.

Solid Explorer File Manager

دانلود 2.8.2 Dual SIM Selector PRO؛ نرم افزار مدیریت گوشی های دو سیم کارت اندروید

Dual SIM Selector PRO  یک برنامه کاربردی برای گوشی های دو سیم کارته است. با این برنامه کاربردی شما می توانید در تمامی نرم افزار های دیالر از دو سیم کارت خود استفاده نمایید. در واقع در تمامی برنامه های شماره گیر که قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را ندارند استفاده نمایید. رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک واقع شده است. بر اساس قوانین یکی از سیم کارت ها را در شماره گیر انتخاب کرده و به راحتی با دوستان خود تماس گرفته و با آن ها در ارتباط باشید.


برنامه مدیریت گوشی های دو سیم کارت Dual SIM Selector

دانلود 3C Toolbox Pro 1.9.7.8.1؛ جعبه‌ابزار همه‌کاره اندروید

شاید تا به حال به این موضوع فکر کرده باشید که از یک نرم‌افزار استفاده کرده و تمام نیازهای خود را با استفاده از همین نرم افزار رفع کنید. انجام این کار باعث خواهد شد تا شما نیازی به نصب کردن نرم‌افزارهای متعدد روی گوشی همراه خود نداشته باشید و نرم‌افزاری که نصب کرده‌اید، این امکان را داشته باشد تا خواسته‌های شما را تا حدود زیادی پوشش دهد. برنامه 3C Toolbox ، به عنوان یکی از قدرتمندترین و کامل‌ترین نرم‌افزارها در همین زمینه است و از آن به عنوان یک جعبه ابزار کامل و حرفه‌ای یاد می‌شود که با نصب آن روی گوشی همراه خود می‌توانید به امکانات بسیار عالی و گسترده‌ای دسترسی داشته باشید.

 دانلود 3C Toolbox Pro / جعبه‌ابزار همه‌کاره اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

 

دانلود Soccer Stars 3.8.2 ؛ بازی ستاره های فوتبال

امروزه بازی های آنلاین در میان مخاطبان طرافداران بسیاری پیدا کرده اند. این بازی ها به دلیل ماهیت اجتماعی که دارند برای کاربران جذاب هستند. بازی Soccer Stars نیز از این قبیل بازی ها است که توانسته با گیم پلی بسیار جذاب خودش گیمرهای بسیاری را به خود جذب کند.

دانلود Soccer Stars 3.8.1 – بازی ستاره های فوتبال دانلود 6.6.3.16 Pocket برای اندروید و ios ؛ نرم افزار ذخیره و مشاهده آفلاین صفحات وب

فرض کنید با گوشی یا تبلت خود در حال گشت و گذار در فضای وب هستید و به صفحاتی برمی‎خورید که مطالب بسیار خوبی دارد اما فرصت کافی برای خواندن آن را ندارید . 

به ناچار یا باید آنها را به صفحات نشانه‎گذاری شده اضافه کنید که این هم موجب تعدد  این صفحات خواهد شد و هم اینکه این ویژگی برای صفحاتی است که بخواهیم بارها به آن مراجعه کنیم نه فقط یک یا چند بار.

دانلود 6.5.9.4 Pocket برای اندروید و ios ؛ نرم افزار ذخیره و مشاهده آفلاین صفحات و محتوای وب

 دانلود Microsoft Office Lens 16.0.8730؛ اسکن مدارک با برنامه رسمی مایکروسافت 

نرم افزار Microsoft Office Lens ابزار اسکن از مدارک است که توسط شرکت مایکروسافت طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید گوشی خود را به یک اسکنر قدرتمند تبدیل کنید. این نرم افزار می توانید با برنامه OneNote متصل شود و یک خروجی از مدارک را در این نرم افزار قرار دهد. شما می توانید با اسناد خود، فایل های Word ،PowerPoint و PDF ایجاد کنید و آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

Microsoft Office Lens

 دانلود VideoShow - Video Editor 7.6.5؛ نرم افزار ویرایش فیلم قدرتمند 

VideoShow یک نرم افزار قدرتمندرترین جهت ویرایش ویدیو در گوشی های هوشمند است. به‌وسیله این برنامه می‌توانید با عملیات ساده از تصاویر و ویدیوهای خود آثاری بسیار زیبا پدید بیاورید. با استفاده از این نرم افزار می توانید کارهایی همانند نرم افزار پریمیر از جمله تغییر صدا، جابجایی صدا، گذاشتن افکت روی ویدئو، کات زدن، کراپ کردن، نقاشی کشیدن روی فیلم و ... را انجام دهید. نرم افزار VideoShow در گوگل پلی حدود 3 میلیون بار دانلود شده است و توانسته نمره عالی 4.5 از را نیز کسب کند.

دانلود VideoShow - Video Editor 7.5.2؛ نرم افزار ویرایش فیلم قدرتمند

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

 

دانلود Arc v5.0 تم آی او اس برای اندروید

گوشی های هوشمند امروزه نقش مهمی در زندگی بشر دارند، به گونه ای که عده ای بدون گوشی هوشمند زندگیشان مختل می‌‎شود.

ممکن است بارها برایتان پیش آمده باشد که بخواهید تغییری در ظاهر تم سیستم عامل اندروید خود ایجاد کنید. نرم افزار Arc در این زمینه برای شما بسیار مفید خواهد بود. این نرم افزار تم گوشی اندروید شما را به آی او اس تبدیل می‌کند.

دانلود Arc v4.3 - تم آی او اس برای اندروید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از دانلود نرم‌افزار مشاهده آفلاین صفحات وب تا جعبه‌ابزار همه‌کاره اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..