تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرویس بهداشتی مدرن، شیک‌تر از سیاهی رنگی نیست!

۶۳۷۸۵۹

۷۹  بازدید

هیچ وقت استفاده از رنگ مشکی برای رنگ دیوار، کف و سقف سرویس بهداشتی به ذهنمان هم خطور نمی کند! حتما شما هم با خودتان می گویید فضای دستشویی و حمام به اندازه کافی کوچک هست و رنگ سیاه قطعا فضا را کوچک تر هم نشان می دهد.

وب سایت چیدانه: هیچ وقت استفاده از رنگ مشکی برای رنگ دیوار، کف و سقف سرویس بهداشتی به ذهنمان هم خطور نمی کند! حتما شما هم با خودتان می گویید فضای دستشویی و حمام به اندازه کافی کوچک هست و رنگ سیاه قطعا فضا را کوچک تر هم نشان می دهد. درواقع استفاده از رنگ سیاه گاهی هوشمندانه است!

 در این مطلب سری به حمام های کوچک و بزرگ مشکی زده ایم و قصد داریم شما را با بایدها و نباید های استفاده از رنگ مشکی در سرویس بهداشتی آشنا کنیم!

 سرویس بهداشتی مدرن، شیک‌تر از سیاهی رنگی نیست!
استفاده از رنگ سیاه به شرطها و شروطها

استفاده از رنگ سیاه کار خیلی دشواری است و قرار نیست یک قلم مو دستتان بگیرید، به جان در و دیوار بیافتید و آن ها را مشکی کنید. شما باید بدانید، هیچ گاه یک دیوار دستشوی و حمام را به طور کامل سیاه رنگ نکنید مگر در موارد خاص! به طور مثال؛ سرویس بهداستی خیلی بزرگی داشته باشید و یا سرویس بهداشتیتان نور طبیعی بسیاری در طول روز بگیرد، در این صورت برای جلوگیری انعکاس بیش از حد نور می توانید به طور کامل سرویس بهداشتی را سیاه رنگ کنید. برای استفاده از رنگ سیاه در دستشویی و حمامتان بهتر است، آن را با رنگ سفید براق ترکیب کنید. این تضاد دوست داشتنی است و هیچ وقت از مد نمی افتد!

 سرویس بهداشتی مدرن، شیک‌تر از سیاهی رنگی نیست!
سیاه و سفید در سرویس، در ترکیب رنگ پیوستگی ایجاد کنید!

زمانی که از پالت رنگ سیاه و سفید استفاده می کنید؛ نباید تنها به تضاد بین این دو رنگ زیبا اکتفا کنید. اگر این دورنگ در فضا هر کدام حرف خودشان را بزنند، ترکیب رنگیتان گاهی آزار دهنده می شود. بهتر است در فضا با استفاده از رنگ ها پیوستگی ایجاد کنید. ساده ترین کاری که می توانید انجام دهید این است که مانند تصویر بالا کاشی کف را تا بالای یکی از دیوار ها امتداد دهید. با ایجاد پیوستگی در فضا مانند مهندسان معمار حرفه ای سرویس بهداشتیتان را دکور کنید!

سرویس بهداشتی مدرن، شیک‌تر از سیاهی رنگی نیست!
سیاه و سفید، در ترکیب رنگ از وارونگی استفاده کنید!

سرویس بهداشتی خود را همانند یک مکعب یا مکعب مستطیل فرض کنید. سقف و یک دیوار را مشکی در نظر بگیرید و برعکس آن، کف و دیوار دیگر را سفید در نظر بگیرید. یادتان باشد که پیوستگی را رعایت کنید! حالا اگر این مکعب را بچرخانید، می بینید که فقط جای این دو عوض می شود. کف سفید تبدیل به کفپوش سیاه می شود و دیوار های مقابل هم سفید و سیاه می می مانند. تنها جای دیوارها عوض می شود. این نوع ترکیب بندی بسیار مورد توجه همه قرار می گیرد!  

 سرویس بهداشتی مدرن، شیک‌تر از سیاهی رنگی نیست!
ترکیب سیاه و قهوه ای در سرویس بهداشتی، نورانی اش کنید!

اگر به رنگ های روشن علاقه ندارید بهتر است از این پالت رنگی نسبتا تیره استفاده کنید. برای دیوارهایتان کاشی های مشکی و براق خریداری کنید. از یک روشویی کمد دار چوبی یا ام دی اف قهوه ای استفاده کنید. تیره تر از این نمی شود! حالا برای اینکه یک سرویس بهداشتی تیره ولی مجلل داشته باشید به چند وسیله دیگر نیاز دارید .شیر آلات، آویز حوله و آینه طلایی یا کروم انتخاب کنید و برای اینکه این وسایل در تاریکی مثل جواهر بدرخشند بهتر است از یک چراغ یا لوستر طلایی هم استفاده کنید. واقعا لوکس است!

 سرویس بهداشتی مدرن، شیک‌تر از سیاهی رنگی نیست!
ترکیب سیاه و سبز، این حمام زنده است!

این ترکیب درواقع، ترکیب دو رنگ سیاه و سفید است با کمی چاشنی گیاه! موجودات دوست داشتنی کره زمین را به سرویس بهداشتی خود دعوت کنید. با این کار به یک سرویس بهداشتی مدرن، روح اضافه می کنید. بیایید کمی خلاقیت به خرج دهیم! بین خودمان باشد، من در تمام نقاط منزلم از گل و گیاه استفاده کرده ام. اطرافیانم اعتقاد دارند سرخوشی بیش از حد اینجانب ناشی از زندگی مسالمت آمیز با همین گیاهان دوست داشتنی ست!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرویس بهداشتی مدرن، شیک‌تر از سیاهی رنگی نیست!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..