تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتفاق جالب و خنده دار در تيم فوتبال فيروز كريمی +تصاویر

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در بازی امروز سایپا و گسترش‌‏فولاد صحنه بامزه‌ای رخ داد. در دقیقه سی‌ام بازی در شرایطی که سایپا بازی را با دو گل عقب بود، گسترش‌فولاد صاحب خطای پشت محوطه جریمه شد. خطایی که پنج بازیکن تیم پشت آن قرار گرفتند.

برنامه از این قرار بود که دو بازیکن از بالای توپ عبور کنند، بازیکن سوم توپ را به بازیکن چهارم پاس بدهد و در نهایت این بازیکن شوت بزند. ولی در اجرای این برنامه ناهماهنگی پیش آمد که دو بازیکن با برخورد به هم، روی زمین افتادند.

قرار بود مسیح زاهدی و احمد موسوی از بالای توپ عبور کنند. ولی ناهماهنگی این دو بازیکن باعث شد که به هم برخورد کنند و به زمین بیفتد. توپی که در نهایت با پاس اسماعیل فرهادی و شوت احمد زنده‌روح به دفاع حریف برخورد کرد و بلاک شد.

فریم به فریم از اتفاق بامزه در تیم فیروز کریمی +تصاویر

فریم به فریم از اتفاق بامزه در تیم فیروز کریمی +تصاویر

فریم به فریم از اتفاق بامزه در تیم فیروز کریمی +تصاویر

فریم به فریم از اتفاق بامزه در تیم فیروز کریمی +تصاویر

منبع:وب سایت نود

انتهای پیام/

اتفاق جالب در بازی امروز گسترش فولاد و سایپا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتفاق جالب و خنده دار در تيم فوتبال فيروز كريمی +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..