تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمع‌بندی اوپک برای تمدید توافق کاهش تولید تا پایان ۲۰۱۸

بلومبرگ اعلام کرد: اوپک برای تمدید توافق کاهش تولید تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی، توافق کرد.

به گزارش شما نیوز ، به نقل از بلومبرگ، این خبرگزاری لحظاتی قبل اعلام کرد: اوپک برای تمدید توافق کاهش تولید تا پایان سال ۲۰۱۸ توافق کرده است.

بر این اساس، بحث در مورد مکانیزم بازبینی، در میانه راه قرار دارد.

به گفته حاضران در اجلاس وزرای اوپک در وین، اوپک توافق کرده است: از آنجایی که هنوز کار متوازن کردن بازار تکمیل نشده است، کاهش تولیدات خود را تا پایان سال ۲۰۱۸ تمدید خواهد کرد.

نمایندگان حاضر در اجلاس اوپک که به علت این که مذاکرات پشت درهای بسته هنوز تمام نشده است، درخواست کردند نامی از آنها برده نشود، گفتند: در حال حاضر مذاکرات در مورد تمدید کاهش تولیدات پایان یافته و مذاکراتی در مورد مکانیزم بازبینی توافق در نیمه سال ۲۰۱۸ آغاز شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمع‌بندی اوپک برای تمدید توافق کاهش تولید تا پایان ۲۰۱۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..