تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیدواری نیجریه به همراهی روسیه با اوپک

وزیر نفت نیجریه اعلام کرد: دیدگاه روسیه در زمینه تمدید توافق جهانی کاهش تولید نفت، با اوپک همسو است.

به گزارش شما نیوز ، وزارت نفت به نقل از شبکه سی ان بی سی نوشت: امانوئل کاچیکوو، وزیر نفت نیجریه، دیروز (چهارشنبه، هشتم آذرماه) تأکید کرد: اعضای سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و روسیه در زمینه تمدید توافق جهانی کاهش تولید نفت تفاهم دارند.

دیروز کمیته وزارتی نظارت بر بازار پیشنهاد داده بود که توافق جهانی کاهش تولید نفت تمدید شود.

کاچیکوو که در نشست دیروز کمیته یاد شده حضور داشت، در واکنش به برخی گمانه زنی‌ها درباره مخالفت روسیه با تمدید توافق کاهش تولید نفت، گفت: نه، گمان می‌کنم ما نسبتاً همسو هستیم؛ روشن است که باید نهادهای مهمتر را گردهم آوریم تا پیشنهاد ما را بررسی کنند و سپس راه را از آنجا ادامه دهیم.

وی همچنین درباره احتمال تمدید سه ماهه توافق (به جای ۹ ماه) گفت: در واقع تنها یک گزینه هست؛ حتی اگر تصمیم به تمدید یک ساله گرفته شود، لازم است آن را با توجه به شرایط بازار بازبینی کنید، بنابراین این دو گزینه تفاوتی ندارند.

وزیر نفت نیجریه اعلام کرد: مجموع کشورهای امضاکننده توافق، در نشست امروز  (پنجشنبه ۹ آذر ماه) گزینه پایان تدریجی آن را در آینده بررسی خواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیدواری نیجریه به همراهی روسیه با اوپک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..