تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا قیمت مرغ بالا رفت؟

۶۳۸۹۰۲

۱۳۶  بازدید

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به افزایش قیمت مرغ در بازار گفت: قیمت هر کیلو مرغ در هفته جاری با توجه به کاهش عرضه 300 تومان گران شده و هر کیلو 7 هزار و 850 تومان در خرده فروشی عرضه می شود.

 میزان نوشت: رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به افزایش قیمت مرغ در بازار گفت: قیمت هر کیلو مرغ در هفته جاری با توجه به کاهش عرضه 300 تومان گران شده و هر کیلو 7 هزار و 850 تومان در خرده فروشی عرضه می شود.

مهدی یوسف‌خانی در خصوص تغییرات قیمت مرغ در هفته جاری بیان کرد: قیمت هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 5 هزار تومان است که بدین ترتیب قیمت هر کیلو مرغ گرم در کشتارگاه 7 هزار تومان است.

وی در ادامه افزود: قیمت هر کیلو مرغ در خرده فروشی های سطح شهر 7 هزار و 850 تومان است که این قیمت نسبت به چند روز گذشته 200 تومان افزایش داشته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به افزایش تقاضا در بازار مرغ گفت: با توجه به افزایش تقاضا مرغ در بازار و کاهش عرضه این محصول از سوی مرغداران شاهد افزایش نرخ مرغ طی روزهای اخیر بوده ایم.

یوسف‌خانی در توضیح قیمت اجزای مرغ گفت: هر کیلو ران مرغ با کمر و بدوت کمر به ترتیب با قیمت 6 هزار و 850 تومان و 7 هزار و 850 تومان و قیمت هر کیلو سینه با کتف 13 هزار تومان، سینه بدون کتف 14 و فیله مرغ 16 هزار تومان است.

وی در انتها خاطر نشان کرد: قیمت فعلی مرغ در بازار متعارف است، و در هفته آینده با افزایش عرضه مرغ در بازار شاهد کاهش قیمت از 200 تا 400 تومان خواهیم بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا قیمت مرغ بالا رفت؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..