تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«متعب بن عبدالله» راهی بیمارستان شد

۶۳۸۸۹۹

۶۶۱  بازدید

افشاگر اسرار درونی آل سعود از انتقال پسر پادشاه سابق عربستان از هتلی که در آن تحت بازداشت بود به بخش قلب بیمارستان نظامی خبر داد.

خبرگزاری مهر: مجتهد به جدیدترین وضعیت متعب بن عبدالله پسر پادشاه سابق عربستان اشاره کرد.

افشاگر اسرار درونی آل سعود اعلام کرد: شاهزاده متعب از هتل «ریتز کارلتون» در ریاض به بخش قلب بیمارستان نظامی منتقل شده است. آیا این به سبب اقدامات اطمینان بخش است یا به سبب سکته؟ هنوز مشخص نیست.

مجتهد فاش کرد: اینکه وی هنوز در بخش قلب است یا از آن خارج شده است نیز مشخص نیست.

شایان ذکر است که قبلا روزنامه «العربی الجدید» به نقل از منابع آگاه گزارش داد که متعب بن عبدالله جزء اولین افرادی بوده که از هتل «ریتز کارلتون» در ریاض که در طول چند هفته گذشته به زندان تبدیل شده بود، آزاد شده است و به قصر خود در ریاض رفته است.

بر اساس این خبر متعب موافقت کرده تا بخشی از دارایی های خود را در مقابل آزادی اش واگذار کند و  قول و قراری سیاسی و اقتصادی با محمد بن سلمان ولیعهد و حاکم فعلی عربستان گذاشته و به این ترتیب از زندان آزاد شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««متعب بن عبدالله» راهی بیمارستان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..