تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلایل اصلی سرطان در جهان را بشناسید/ تند غذا خوردن چه خطراتی دارد؟ / ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز برای مردان و زنان/ دلیل شکل گیری تورم در پا

غذا خوردن با سرعت بالا نه تنها روی گوارشتان تاثیر بدی دارد بلکه می تواند ابتلا به بیماری های قلبی، دیابت و سکته مغزی را افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حوزه کلینیک در نظر دارد تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

همه چیز در مورد ویتامین B12

ویتامین B12 همانند ویتامین های دیگر گروه B محلول در آب است. این موضوع بدین معناست که این ویتامین در آب حل می شود و به درون شریان های خونی روانه می شود. بدن انسان می تواند این ویتامین را برای حداکثر چهار سال ذخیره کند. مقدار اضافی ویتامین B12 از طریق ادرار دفع می شود.

 خطراتات تند غذا خوردن/علل اصلی سرطان در جهان را بشناسید/میزان ویتامین های دریافتی در مردان و زنان/دلیل شکل گیری تورم در پاها

علل اصلی سرطان در جهان را بشناسید

نتایج یک بررسی آماری نشان می دهد که چاقی و دیابت سالانه به 800 هزار مورد جدید ابتلا به سرطان در جهان منجر می شود.

خطرات سریع غذا خوردن

غذا خوردن با سرعت بالا نه تنها روی گوارشتان تاثیر بدی دارد بلکه می تواند خطر قرار گرفتن در مسیر مشکلاتی مانند بیماری های قلبی، دیابت و سکته مغزی را افزایش دهد.

 خطراتات تند غذا خوردن/علل اصلی سرطان در جهان را بشناسید/میزان ویتامین های دریافتی در مردان و زنان/دلیل شکل گیری تورم در پاها

عضلات تان را تقویت کنید

عضلات به واسطه میزان استفاده و جایگاه آنها در بدن به صورت سفت، متوسط و شل در بدن حضور دارند. به همین دلیل است که عضله های ساق پا به دلیل راه رفتن و نشستن به بافت‌های مقاوم و سفت عضلانی تبدیل می‌شوند، اما عضلات پشت به دلیل درگیری کمتر، عضلات نرم و انعطاف‌پذیری هستند.

علل نارسایی قلب

در بیماری نارسایی قلبی سرعت گردش خون در قلب و بدن کاهش یافته و به قلب فشار می‌آید، در نهایت قلب نمی‌تواند اکسیژن و مواد مغذی را برای رفع نیازهای بدن به اندازه‌ کافی پمپاژ کند. حفره‌های قلب برای رساندن خون بیشتر به سراسر بدن کشیده شده و سخت و ضخیم می‌شوند. این کشیدگی به جریان خون کمک می‌کند اما در نهایت باعث ضعیف شدن ماهیچه‌های قلب و در نهایت عملکرد نادرست آن می‌شود.

میزان ویتامین های دریافتی در مردان و زنان

ویتامین c یک ویتامین محلول در آب است و بدن شما برای عملکردهای متعدد روزانه به آن نیاز دارد. زنان بزرگسال روزانه به 75 میلی گرم و مردان به 90 میلی گرم ویتامین c نیاز دارند. شما به راحتی می توانید این ویتامین را از طریق مصرف برخی مواد غذایی به بدن برسانید.

خطر کاهش وزن برای مبتلایان به پارکینسون

نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد مبتلایان به بیماری پارکینسون که کاهش وزن دارند بیشتر در معرض زوال عقلی هستند.

خطراتات تند غذا خوردن/علل اصلی سرطان در جهان را بشناسید/میزان ویتامین های دریافتی در مردان و زنان/دلیل شکل گیری تورم در پاها 

2عادت برای کمک به پیشگیری از پوکی استخوان

مصرف مواد غذایی سرشار از کلسیم را افزایش دهید: از جمله منابع غذایی خوب برای کلسیم می توان به ماهی سالمون، ماهی ساردین، سویا، سبزیجات برگدار، دانه های کنجد، جو دوسر، لوبیا سفید، بادام، ارزن، گردو، دانه های آفتابگردان، کیل، توفو، و بروکلی اشاره کرد.

یک رژیم غذایی سرشار از مواد معدنی را مصرف کنید: پوکی استخوان تنها به واسطه کمبود کلسیم در بدن انسان شکل نمی گیرد. استخوان ها به مواد مغذی دیگری برای حفظ قدرت خود نیاز دارند که از آن جمله می توان به بور، منیزیم، منگنز، فسفر، پتاسیم، سیلیس و روی اشاره کرد.

7دلیل شکل گیری تورم در پاها

تورم در پاها زمانی شکل می گیرد که بدن مایع اضافی را در قسمت پایینی پاها حفظ می کند. این شرایط می تواند به دلایل مختلفی شکل بگیرد. در ادامه با برخی از این دلایل بیشتر آشنا می شویم.

ایستادن طولانی مدت 

پوشیدن کفش های تنگ 

مصرف زیاد سدیم 

افزایش وزن 

نارسایی احتقانی قلب 

آسیب دیدگی پا یا قوزک 

عفونت ها 

 خطراتات تند غذا خوردن/علل اصلی سرطان در جهان را بشناسید/میزان ویتامین های دریافتی در مردان و زنان/دلیل شکل گیری تورم در پاها

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلایل اصلی سرطان در جهان را بشناسید/ تند غذا خوردن چه خطراتی دارد؟ / ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز برای مردان و زنان/ دلیل شکل گیری تورم در پا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..