تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ساموبندری» اواسط آذر ماه کلید می‌خورد

«ساموبندری» اواسط آذر ماه کلید می‌خورد/ نگارش 70 درصدی فیلمنامهعلیرضا سبط احمدی تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «ساموبندری» درگفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص آخرین وضعیت کاری مرحله پیش تولید این سریال گفت: «ساموبندری» آخرین مراحل پیش تولید را پشت سر می‌گذارد و تقریبا تا ۱۸ آذرماه، تولید این مجموعه تلویزیونی را کلید خواهیم زد.

وی درباره روند نگارش فیلمنامه بیان کرد: تاکنون ۷۰ درصد از فیلمنامه نوشته شده است و تصویربرداری را به زودی می‌کنیم.

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «همسایه ها» درخصوص انتخاب بازیگران ادامه داد: تا امروز بازیگران اصلی این مجموعه حسن پورشیرازی، علی اوسیوند، مائده طهماسبی و مهدی فقیه انتخاب شده اند.  با توجه به اینکه قصه در بندر بوشهر رقم می‌خورد، مابقی بازیگران را از بین هنرمندان تلویزیون و تئاتر آن منطقه انتخاب خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه کل بازیگران مجموعه تلویزیونی «ساموبندری» به ۲۰۰ نفر می‌رسند، درخصوص تغییر قصه‌ها و خارج شدن لوکیشن‌ها از پایتخت اظهار کرد: تلویزیون و رسانه ملی ما متعلق به همه کشور است و قصه سریال «ساموبندری» به مشکلات نوجوانان می‌پردازد. مسلما مسائل و معضلات نوجوانان در کلان شهر تهران بیشتر مطرح است، اما این اتفاقات مختص نوجوانان پایتخت نیست و به دنبال قصه‌های دیگر مناطق کشور رفته ایم.

سبط احمدی در پایان افزود: عمدتا کار‌هایی که در دیگر شهر‌ها تصویربرداری می‌شود، می‌تواند به صنعت توریسم داخلی و همچنین معرفی فرهنگ منطقه کمک کند و از روابط انسانی، معیشت و تلاش اهالی آن شهر می‌گوید.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: ناخدا صبور و خانواده اش در بندری کوچک در نزدیکی بوشهر زندگی می‌کنند. ناخدا از معتمدین بندر است و اهالی بندر او و خانواده اش را به خوبی می‌شناسند. «سامو» تنها پسر و فرزند کوچک او است که ماجراجویی‌های زیادی می‌کند و ناخدا را به دردسر می‌اندازد. ناخدا با صبوری و به همراه خانواده اش سعی می‌کند مشکلات پیش آمده برای سامو را حل کند و آرامش را به خانواده بازگرداند. اما دوباره سامو ماجراجویی جدیدی را آغاز می‌کند.

 انتهای پیام/

آغاز ساخت یک سریال درباره مشکلات نوجوانان جنوب کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ساموبندری» اواسط آذر ماه کلید می‌خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..