تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش وزیر ارتباطات به احتمال گران شدن سرویس‌های ثابت

واکنش وزیر ارتباطات به احتمال گران شدن سرویس‌های ثابتبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در صفحه توییتر خود، به جداول تعرفه‌های اینترنت ثابت که توسط برخی شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی سرویس اینترنت پرسرعت منتشر شده است اشاره و عنوان کرد: در صورتی که این تعرفه‌ها باعث گرانی و افزایش قیمت شود، مردود خواهند شد.

گفتنی است؛ شرکت مخابرات ایران، تعرفه‌های جدید اینترنت خود را از حداقل سرعت ۵۱۲ کیلوبیت‌برثانیه با حجم ۱۴ گیگابایت ماهانه و حداکثر سرعت ۱۶ مگابیت‌برثانیه با حجم ۱۳۰ گیگابایت اعلام کرد.

محمد جواد آذری جهرمی در صفحه توییتر خود نوشت:

" اگر جداول منتشرشده باعث گران شدن سرویس‌های ثابت شده باشد، از طرف سازمان تنظیم مقررات مردود شناخته خواهد شد.
جداول منتشرشده در حال بررسی است و تا صبح یکشنبه موارد مردودی احتمالی اعلام خواهند شد."

 واکنش وزیر ارتباطات به احتمال گران شدن سرویس‌های ثابت

انتهای پیام/

وزیر ارتباطات: تعرفه‌های اعلام شده در صورت گرانی مردود خواهند شد 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش وزیر ارتباطات به احتمال گران شدن سرویس‌های ثابت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..