تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محسن رضایی: راه‌حل مشکلات کشور تحول در مدیریت است

محسن رضایی: راه‌حل مشکلات کشور تحول در مدیریت استبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین نامزد چند دوره انتخابات ریاست جمهوری با انتشار پستی در حساب توییتر خود به شیوه مدیریت کشور و ناکارآمدی قوانین انتقاد کرد و گفت که تنها را برون‌رفت از مشکلات کشور، تحول در مدیریت کشور است.

وی با انتقاد از شیوه مدیریت همه‌ی دولت‌ها ابراز داشت که هم پیشرفت‌های زیادی داشته‌ایم و هم مشکلات زیادی اما همیشه مشکلات از پیشرفت‍ها پیشی گرفته، البته در بخش‍هایی مانند امنیت و دفاع این روند برعکس بوده است. لذا راه‌حل این است که شیوه مدیریت اجرایی و اداره کشور باید تغییر کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین از شعار محور بودن دولت‌ها انتقاد کرد و گفت که وجه اشتراک دولت‌های ما این بوده است که بسیار شعار داده‌اند اما هیچکدام مرد تحول و تغییر نبوده‌اند.

رضایی در اینستاگرام خود نوشت:

"از حرف تا عمل دولت‌ها
اساس مشكلات اقتصادی به ضعف مديريت دولت‌ها و ناكارآمدي قوانين بر می‌گردد. هر دولتي دو گام به پيش و سه‌گام به پس برداشته است. هم پیشرفت‌های اقتصادي روی‌هم انباشته‌شده و هم مشكلات اقتصادي؛ ولي مشكلات بر پیشرفت‌ها غلبه داشته است. در عين حال كه در بخش‌هایی مثل امنيت و دفاع، پیشرفت‌ها بسيار بيش از كمبودهاست.

راه‌حل، تحول در مدیریت كشور است. شيوه مديريت اجرايي و اداره كشور بايد تغيير كند. دولت‌هایی كه تاکنون آمده و رفته‌اند، در يك نقطه مشترك بوده‌اند و آن این‌که بسيار سخن گفته و شعار سر داده‌اند، اما مرد تحول و تغییر نبوده‌اند."

محسن رضایی: راه‌حل مشکلات کشور تحول در مدیریت است

انتهای پیام /

انتقاد محسن رضایی از شیوه مدیریت کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محسن رضایی: راه‌حل مشکلات کشور تحول در مدیریت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..