تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنان هالیوودی برای تناسب اندام چه غذاهایی می خورند؟

زنان هالیوودی برای تناسب اندام چه غذاهایی می خورند؟ زنان هالیوودی برای تناسب اندام چه غذاهایی می خورند؟ 

زنان هالیوودی تناسب اندام بی نظیری دارند و همه ی در دنیا میخواهند اندامی مثل انها داشته باشند. رژیم خوراکی در داشتن اندام مناسب بیشترین اهمیت را دارد. از آنجا که ستاره هاي هالیوود به رژیم خوراکی خود اهمیت زیادی میدهند، متخصصین تغذیه به سراغ آنها رفتند تا لیستی از برترین عادات خوراکی آنها را تهیه کنند

ودر اختیار دیگران نیز قرار دهند. اگر شما هم دوست دارید که با رژیم خوراکی تندرست آنها و راز تناسب اندام شان آشنا شوید، در ادامه این پست با ما همراه باشید.

نیکول شرزینگر: مصرف اسنک در ساعات خاصی از روز

زنان هالیوودی برای تناسب اندام چه غذاهایی می خورند؟نیکول شرزینگر از اسنک هاي تندرست آنهم در ساعات خاصی از روز بهرهگیری می‌کند. به گفته او اسنک نه تنها حس گرسنگی را برطرف می‌کند بلکه از اشتها نیز می کاهد. از آنجا که ستاره ها سرشان شلوغ هست و طبق معمول وقت کافی برای غذا درست کردن ندارند، اسنک ها انتخاب خوبی برای آنهاست.

برترین دوران هم از نظر نیکول بین ساعات 3 تا 4 بعدازظهر هست. مصرف پروتئین دراین ساعات از روز متابولیسم بدن را افزایش داده ودر آن واحد از میزان قندخون می کاهد.

کریسی تیگن: تخم مرغ برای صبحانه

زنان هالیوودی برای تناسب اندام چه غذاهایی می خورند؟کریسی تیگن بعنوان یک مانکن به تغذیه خود اهمیت زیادی می‌دهد. او میگوید: «من هرروز صبح تخم مرغ میخورم، البته آن رابا مواد مغذی دیگری مثل بیکن بوقلمون، آواکادو و گوجه فرنگی گریل شده نیز تزیین میکنم. این صبحانه نه تنها من را تا ناهار سیر و پر انرژی نگه می دارد، بلکه پروتئین مورد نیاز بدنم را نیز فراهم سازی میکند. بالعکس کربوهیدرات هاي ساده، مثل نان، که بزودی در بدن سوزانده و سبب خستگی میشود.»

کیتی پری: وعده هاي خوراکی تندرست

زنان هالیوودی برای تناسب اندام چه غذاهایی می خورند؟کیتی پری جزو ستاره هایي هست که برنامه خوراکی خود رابه توجه و روی اصول انتخاب کرده هست. او 5 ماده خوراکی ساده را از 5 گروه غذای اصلی انتخاب و مصرف می‌کند. بنظر او هر چه غذا هاي مصرفی ساده تر باشد، اشتهای ما نیز کمتر می‌شود، اما زمانی که مزه جدیدی رابه غذایمان می افزاییم، تمایل بیشتری به غذا خوردن داریم. بهمین علت برترین انتخاب از نظر او مواد خوراکی ساده هست.

هایدی کلوم: حذف نکردن مواد خوراکی مورد علاقه

زنان هالیوودی برای تناسب اندام چه غذاهایی می خورند؟مدل برند مشهور ویکتوریا سیکرت، هایدی کلوم، عاشق فست فود به مخصوصاً برند مک دونالد، هست. او اعتراف کرده که حتی در طول هفته هاي فشن شو نیز دست از فست فودها بر نمی دارد. به گفته او: «خوردن وعده هاي خوراکی کوچک جلوی گرسنگی را گرفته و از مصرف وعده هاي خوراکی حجیم تر نیز جلوگیري می‌کند.

این شیوه اي که من در پیش گرفتم مثل یک شیب لغزنده هست زیرا باید غذاهایم را بسیار هوشیارانه انتخاب کنم، در غیر این صورت انتخاب غلط آنها سبب پرخوری می‌شود و نتیجه اي تصویر دارد.»

جسیکا بیل: وعده هاي خوراکی کوچک در طول روز

زنان هالیوودی برای تناسب اندام چه غذاهایی می خورند؟جسیکا بیل یک رژیم خوراکی سنتی را دنبال می‌کند بدین طریق که هر 3 ساعت یکبار از وعده هاي خوراکی کوچک مصرف می‌کند. او می‌گوید: «خوردن چندین وعده خوراکی کوچک در طول روز بهتر از مصرف 3 وعده خوراکی حجیم هست. به علاوه با اینکار میتوانیم حجم خوراکی خودرا نظارت کنیم و از زیاده روی بپرهیزیم.»

کریستینا آگیلرا: غذا هاي رنگارنگ

زنان هالیوودی برای تناسب اندام چه غذاهایی می خورند؟حتماً شنیده اید که شمار زیادی از رژیم هاي خوراکی بر زمینه رنگ غذاها انتخاب میشوند. شاید از نظر شما رژیم خوراکی بنفش یا سبز خنده آور باشد اما یکی از شیوه هاي سالمی هست که شمار زیادی از ستاره نیز آنرا دنبال می‌کنند. بعنوان مثال کریستینا آگیلرا از جمله ستاره هایي هست که از رژیم غذا هاي رنگارنگ مصرف می‌کند.

به گفته او: «دراین رژیم باید دور غذا هاي دارای کربوهیدرات هاي سفید رنگ مثل برنج سفید یا نان را خط بکشیم و بجای آن از غذاهایی با رنگ هاي متنوع مصرف کنیم. با این شیوه مواد مغذی متنوع و فیبردار بیشتری رابه رژیم خوراکی خود راه می‌دهیم.»

آدریانا لیما: مواد خوراکی کم کربوهیدرات

زنان هالیوودی برای تناسب اندام چه غذاهایی می خورند؟مصرف مواد خوراکی کم کربوهیدرات در بین ستاره ها بسیار متعارف هست. مدل مشهور، آدریانا لیما، نیز این شیوه را در پیش گرفته که به نظرش بسیار موثر هست. دراین رژیم مصرف مواد خوراکی که کربوهیدرات هاي بسیار کمی دارند، باعث می‌شود که بدن انرژی خودرا از چربی ها مصرف کند.

او می‌گوید: «دراین رژیم خوراکی ما تنها مجازیم که حدود 5% کربوهیدرات در طول روز مصرف کنیم که تقریباً غیر مقدور هست مگر این‌که حتی کوچک ترین موادی که وارد بدن مان می‌کنیم، با توجه انتخاب کنیم. اما زمانی که این رژیم را رعایت میکنیم تازه می فهمیم که چه میزان انرژی داریم.»

درو بریمور: ساخت مواد خوراکی مورد نیاز در منزل

زنان هالیوودی برای تناسب اندام چه غذاهایی می خورند؟جالب هست بدانید که درو بریمور یک باغچه سبزیجات دارد که در آن هویج، گوجه فرنگی، فلفل، چغندر و سبزیجات گوناگون را پرورش می‌دهد. به گفت خودش: «وقتی مواد خوراکی اولیه را خودت ساخت میکنی، برای درست کردن غذا در منزل هم انگیزه داری. به علاوه خیالت آسان هست که از غذا هاي ارگانیک و تندرست بهرهگیری میکنی.»

کیم کارداشیان: هیدراته کردن بدن

زنان هالیوودی برای تناسب اندام چه غذاهایی می خورند؟کیم کارداشیان معتقد هست که هیدراته نگه داشتن بدن یکی از مهم‌ترین اصول سلامتی هست. به علاوه نوشیدن آب چندان، ما را برای ساعات بیشتری سیر نگه خواهد داشت. بعنوان مثال نوشیدن 12 تا 16 اونس آب در روز کافی هست تا بدون دریافت ذره اي کالری، سیگنال گرسنگی را ازبدن مان حذف کنیم.

امیلی راتایکوفسکی: مصرف پروتئین

زنان هالیوودی برای تناسب اندام چه غذاهایی می خورند؟امیلی راتایکوفسکی اعتراف می‌کند که یک گوشت خوار هست. او می‌گوید: «من واقعا از خوردن گوشت لذت میبرم، بنابر این انتظار نداشته باشید که مثل شما تنها سالاد سفارش دهم. پروتئین و چربی در دوران بلند تری نسبت به کربوهیدرات ها هضم میشوند، از این رو شما در مدت زمانی بیشتری احساس سیری کرده و انرژی بیشتری خواهید داشت.» 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنان هالیوودی برای تناسب اندام چه غذاهایی می خورند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..