تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه دسر شیر و نارنگی

۶۳۷۹۱۶

۵۵۷  بازدید

این دسر، دسری خوشمزه و مجلسی است که برای مهمانی ها در فصل پاییز و زمستان مناسب است.

ماهنامه کیک و شیرینی: این دسر، دسری خوشمزه و مجلسی است که برای مهمانی ها در فصل پاییز و زمستان مناسب است.

* میزان سرو: 4 نفر

مواد لازم:

آب نارنگی: یک پیمانه آب: یک پیمانه آب لیمو سنگی: یک قاشق چای خوری شکر: یک سوم پیمانه نشاسته ذرت: 2 قاشق سوپ خوری
مواد لازم پودینگ:آرد: 2 قاشق سوپ خوری نشاسته ذرت: یک قاشق چای خوری شیر: 2 پیمانه شکر: یک دوم پیمانه وانیل: یک قاشق چای خوری کره: یک قاشق چای خوری ماست یونانی: 2 قاشق سوپ خوری دسر شیر و نارنگی، به وقت میوه های فصل 
طرز تهیه:

ابتدا برای تهیه لایه پودینگ، تمامی مواد را در ظرف مناسبی روی حرارت قرار دهید تا قوام یابند. سپس ظرف را از روی حرارت بردارید و پودینگ را در ظرف های سرو بریزید. ظرف ها را در یخچال قرار دهید تا این لایه سرد شده خودش را بگیرد.

طرز تهیه لایه رویی:

تمامی مواد را در ظرف مناسبی روی حرارت قرار دهید و پس از گذشت 2 دقیقه ظرف را از روی حرارت بردارید. اجازه دهید مواد کمی خنک شده و سپس در ظرف های سرو روی لایه پودینگ بریزید. دوباره ظرف ها را در یخچال قرار دهید تا لایه رویی خودش را بگیرد. دسرها را با برگ نعناع تزئین کرده و سرو نمایید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه دسر شیر و نارنگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..