تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین طلای وزنه برداری جهان به ویتنام رسید

۶۳۸۷۰۳

۲۰۹  بازدید

ویتنام موفق شد اولین قهرمانی مسابقات جهانی وزنه برداری را از آن خود کند.

ایسنا: در دومین روز از مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان 2017 که در آناهیم آمریکا در حال برگزاری است، وزنه برداران دسته 56 کیلوگرم به رقابت پرداختند و اولین مدال طلای مجموع نیز به ویتنام رسید.

در این وزن و در غیاب کشورهای مدعی چین وکره شمالی، کیم تاچ توان از ویتنام  دارنده دو برنز و یک نقره جهان، این بار مدال طلا جهان را به دست آورد.

نکته جالب در این وزن این بود که وزنه بردار  تایلند با هدایت ایوان گارچف بلغاری که قبل از المپیک به عنوان مشاور در ایران فعالیت داشت، مدال نقره دوضرب و برنز مجموع را گرفت.

نتایج دسته 56 کیلوگرم:

1- کیم تاچ توان از ویتنام با رکورد 126 یک ضرب، 153 دوضرب و مجموع 279 کیلوگرم ( 3 مدال طلا)

2-تران توان از ویتنام با رکورد 119 یک ضرب، 151 دوضرب و مجموع 270 کیلوگرم ( 2 مدال نقره. یکضرب و مجموع و برنز دوضرب)

3-ویتون مینگمون از تایلند با رکورد 115 یک ضرب، 152 دوضرب و  مجموع 267کیلوگرم ( نقره دوضرب و برنزمجموع)

.

5- جوزه براچی از اسپانیا با رکورد 118 یکضرب، 140 دوضرب و مجموع 258 کیلوگرم ( برنز یک ضرب)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین طلای وزنه برداری جهان به ویتنام رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..