تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت خانه شکلاتی برای شکموها در کشور بلاروس!

خانه شکلاتی , طراحی به نام النا کلیمنت اتاقی جذاب و زیبا طراحی کرده که تمام وسایلش با شکلات ساخته شده است.

ساختن خانه شکلاتی در بلاروس

خانه شکلاتی , شکلات ماده غذایی پرطرفدار و انرژی‌زایی است که به طور معمول از ترکیب شیر، شکر، کره کاکائو و پودر کاکائو با نسبت‌های متفاوت تولید می‌شود. شاید بسیاری از افراد برای تهیه این ماده خوراکی به شیرینی فروشی‌ها بروند اما این بار صاحب فروشگاهی در شهر مینسک، بلاروس در ویترین خود دست به طراحی جالبی زده که توجه همگان را به خود جلب کرده است.

طراحی به نام النا کلیمنت اتاقی جذاب و زیبا طراحی کرده که تمام وسایلش با شکلات ساخته شده است.

جالب است بدانید در ساخت این اتاق که ۲ ماه برای آن زمان صرف شده، حدود ۶۰۰ کیلو شکلات استفاده شده است.

تصاویر خانه شکلاتی در بلاروس خانه شکلاتی ساخت یک اتاق از شکلات خانه شکلاتی ساختن مبل با استفاده از شکلات خانه شکلاتی ساختن دسته گل با استفاده از شکلات

باشگاه خبرنگاران جوان

همچنین بخوانید :  آیا "مرد رودخانه ها" را می شناسید؟ +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت خانه شکلاتی برای شکموها در کشور بلاروس!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..